joi, 10 martie 2011

Mintea sa devina un instrument al iubirii , iar inima, un instrument al mintii, Ziua Sahsrarei, 5 mai 1983

In numele vostru, al tuturor, le multumesc Sahaja Yoghinilor din Bombay care au organizat si au fâcut aceste pregätiri. De asemenea, le multumesc foarte mult in numele meu. Ei au ales un loc frumos.
Acum patrusprezece ani (sau am putea spune ca au trecut treisprezece ani si a inceput cel de-al patrusprezecelea an) a fost infaptuita aceasta muncä grandioasa a deschiderii Sahasrarei. V-am relatat de multe ori, cu ocazia fiecãrei Zile a Sahasrarei, modul in care s-a produs aceasta, cum s-a procedat si care este importanta ei
Dar a patrusprezecea aniversare este foarte importanta, deoarece omul trâieste pe patrusprezece nivele. In ziua in care trece de cel de-al patrusprezecelea nivel devine un Sahaja Yoghin desavãrsit.
Dumnezeu a creat in noi patrusprezece nivele, in interiorul nostru exista sapte chakre. In afara de acestea mai exista douä chakre, despre care nu prea vorbiti, chakra Lunii (Lalita) Si chakra Soarelui (Shri). Mai exista si Hamsa chakra. Deci inca trei plus sapte fac zece. Deasupra Sahasrarei mai exista patru chakre. V-am vorbit si despre ele, ARDRA-BINDU, BINDU, VALAYA si PRADAKSNINA.
Dupa ce ati venit in Sahaja Yoga si vi s-a deschis Sahasrara, trebuie sa treceti prin aceste patru chakre, Ardha-Bindu, Bindu, Valaya si Pradakshina, numai dupa ce ati trecut prin aceste patru chakre puteti spune cã ati devenit un Sahaja Yoghin,
Pnivind lucrurile sub un alt unghi, trebuie sa trecem de patrusprezece stadii pentru a ajunge sus, in Sahasrara, deoarece exista sapte chakre pe canalul stang (Ida Nadi) si sapte chakre pe canalul drept (Pingala Nadi). Omul nu-si infaptuieste ascensiunea dupâ o directie dreapta. El merge mai intai la stânga, apoi la dreapta, apoi iar la stãnga si iar la dreapta. Când Kundalini. se inalta, ea procedeaza la fel, divizându-se in acestea douã.  Motivul poate fi inteles daca dam exemplul a doua sfori. Aceste doua sfori se intersecteaza de doua ori in procesul de urcare sau de coborâre. (aici  Shri Mataji a explicat modul de ridicare al lui Kundalini in lungul canalelor Ida si Pingala). Ele fac in fiecare chakra patru bucle, cate doua in directii opuse (In sens orar si antiorar). La ridicarea lul Kundalini, constatati cã o chakra este blocata la stânga sau la dreapta. Desi Kundalinii este numai una, In fiecare chakra exista ambele aspecte si astfel stiti daca ea este blocata la stânga sau la dreapta.
Daca fiecare chakra din noi este impartitâ in doua parti - stânga si dreapta — atunci sapte ori doi fac patrusprezece. Tot asa, In noi trebuie traversate mai intãi toate cele 14 stadii, inainte de a ajunge la Sahasrara. Sa intelegeti ca aceste sapte chakre si cele sapte de deasupra formeaza tot o cale cu 14 etape. 
De aceea numarul 14 este foarte important in Kundalini Shastra( stiinta) . Foarte important. Este un lucru foarte important. Ar trebui sa intelegem ca suntem indreptatiti sa primi binecuvantarile Sahajei Yoga numai dupa ce ne-am ridicat deasupra acestor 14 stadii. Ar trebui sa pasim neincetat inaintea ei, penetrandu-ne cu aceasta, sa fim complet " colorati" de ea. 
Rajana, Birajana- v-am spun aceste cuvinta deseori, mai inainte. Dar azi, in mod special, cu ocazia zilei Sahasrarei, ar trebui sa intelegem ce este Rajana ( a domni, a stapani) si ce este Birajana( a asuma) .
Uitati-va acum la acesti pomi. Acesta este arvorele fructului Shriphala.  Naryal este denumit Shriphala. Nuca de cocos este denumita Shriphala. Nu stiu daca v-ati gandit vreodata la nuca de cocos, la Shriphala. Merita sa te gandesti la ea :" De ce se numeste oare Shriphala? " 
Acest arbore creste dea lungul tarmului marii si nicaieri altundeva. Cel mai bun fruct creste pe tarmul marii, motivul fiind acela ca marea este Dharma, acolo si numai acolo unde exista Dharma, infloreste cocotierul. Shriphala nu creste acolo unde nu exista Dharma. 
Toate lucrutile sunt continute in mare - curatenie, murdarie - totul este in interiorul ei. Apa marii contine sare. Christos a spus : " Voi sunteti sarea pamantului", insemnand ca puteti penetra totul. Puteti da gust la totul ."Sunteti sarea" . Fara sare, omul nu poate trai. Prana shakti ( forta vietii) pe care o incorporam nu poate actiona in absenta sarii, care este un catalizator. Aceasta sare organizeaza totul ca sa traim in aceasta lume, in prapancha( lumea iluzorie) . Fara sare, omul ar fi inutil.
Dar cand acest lucru se inalta catre Dumenzeu ( Paramatma), atunci lasa in jos toata sarea- este parasit totul. Atunci cand lumina soarelui cade pe acesti arbori, seva frunzelor si a intregului arbore este absorbita in sus prin trunchi. Lasand TOTUL, ea trece prin acele patrusprezece lucruri, si odata ajunsa in varf formeaza fructul Shriphala. Fara a i-l oferi, puja nu se considera dusa la bun sfarsit. 
De asemenea fructul Shriphala este alcatuit intr-un mod ciudat. In lume nu exista nici un fruct ca acesta. Nici o parte a lui nu se pierde. Se foloseste fiecare parte. De la frunze in jos, totul este folosit. Si chiar si din Shriphala se foloseste totul.
Puteti vedea ca fructul Shriphala este asemenea Sahasrarei fiintelor umane. Sahasrara este Shriphala. Asa cum noi avem par si acest fruct are par. Are par la exterior pentru a-si asigura protectia. Parul ne protejeaza de moarte. De aceea i s-a acordat parului un mare respect. Parul are ceva maret, un lucru foarte puternic, care va protejeaza. In interiorul fructului, asa cum noi avem oasele craniene, exista un invelis tare. La noi, mai la interior, se afla materia cenusie si materia alba, iar la interiorul lor se afla apa, care in noi este lichidul cefalorahidian. Si in interiorul acestuia se afla apa, adica in zona limbica.
Pentru ei, acesta este fructul, dar pentru noi acesta este fructul. Creierul nostru este fructul intregii evolutii. Indiferent care ne-a fost evolutia incepand de la amoeba, am devenit astazi oameni si avem toate acestea ca rezultat al existentei creierului. Tot ce avem este prin intermediul creierului. In interiorul lui se afla tot felul de puteri. Aici s-a adunat toata bogatia pe care am primit-o.
Atma (Spiritul) locuieste in inauntrul acestei inimi. Dupa Sahaja Yoga, lumina lui se raspandeste in noi sub forma de sapte straturi, din ambele parti. Aceasta se poate intampla numai daca Sahasrara unei persoane este deschisa . Pana acum am facut cu creierul aceeasi munca. Inainte de Realizare, orice activitate este indeplinita prin intermediul egoului si superegoului. Dar dupa Realizare muncim prin intermediul Spiritului nostru. Inainte de Realizare Spiritul se afla in inima- absolut separat, ca martor al campului ( Kshtragya). Munca lui este ca, orice ar fi, sa fie martor. Insa lumina lui nu este in atentia voastra, este separata de noi.
Dupa Realizare, el este cel care vine mai intai in atentia noastra. Iar atentia, asa cum stiti, se afla in vid. Dupa aceasta, lumina lui intra in adevar, deoarece odata cu intrarea luminii in creierul nostru, cunoastem adevarul (caci creierul nostru se ilumineaza), CUNOASTEM. Aceasta nu reprezinta o cunoastere prin intermediul intelectului, ci cunoastem in realitate ca " acesta este adevarul ". Dupa aceea, lumina lui este vizibila in creier. Inima devine profunda, incepe sa se largeasca, incepe sa capete vastitate, puterea ei de a iubi incepe sa creasca. Aceasta este Satchidananda- Sat, Chitta, Ananda( adevar, atentie si betitudine- bucurie). Adevarul din interiorul creierului nostru, chitta din interiorul dharmei noastre si bucuria din interiorul Spiritului nostru incep sa se ilumineze. Mai intai lumina este cea care se raspandeste, stiti cu totii. Lumina lui creste incet, incet, este ceva subtil. La inceput este foarte subtil si este greu de perceput acel lucru subtil, din cauza sistemului grosier in care traim. Aceasta perceptie se dezvolta treptat. Dupa aceasta incepeti sa cresteti, sa progresati.
Odata cu deschiderea unei singure perdele a Sahasrarei, Kundalini se ridica. Insa lumina ei nu incepe sa se raspandeasca chiar atunci peste tot in jur. Kundalini s-a ridicat doar si ati salutat scaunul lui Sadashiva. Lumina Spiritului a inceput sa curga in mod nedeslusit in interiorul vostru. Dar nu a inflorit complet in creier.
Surprinzator este faptul ca daca doriti s-o raspanditi in creierul nostru, nu puteti. Acum trebuie manifestat un perfect echilibru intre creierul vostru si inima noastra. Stiti ca atunci cand lucrati prea mult cu intelectul au loc atacuri de inima. Oar cand lucrati excesiv cu inima, creierul cedeaza. Axista deja o relatie intre cele doua, o relatie foarte profunda. Atunci cand primiti Realizarea , acesta relatie trebuie sa devina si mai profunda. Relatia dintre inima si creier ar trebui sa fie foarte profunda. In momentul in care el devine complet integrat, atentia devine in intregime Parameshvar -Swarup (una cu supremul Dumnezeu). Acest lucru este afirmat si in Hatha Yoga, faptul ca Manas( superego) si Ahamkara( ego) devin Laya( se dizolva, dispar). Prin simpla afirmare a acestui lucru, nimeni nu va intelege cum se produce dizolvarea egoului si superegoului. Asa ca unii se indreapta spre ego, iar altii spre superego. Daca infrangeti egoul, se ridica superegoul. Ei nu pot intelege ce este aceasta nebunie. Cum va functiona? Cum sa infrangi egoul si superegoul?
Exista o singura poarta pentru aceasta - Agnya Chakra. Lucrand asupra Agnyei Chakra, cei doi, egoul si superegoul se dizolva complet. De indata ce se dizolva, inima si creierul stabilesc mai intai o armonia desavarsita. Dar nu apare unitatea. ACEASTA UNITATE TREBUIE S-O OBTINEM. ATUNCI INIMA VOASTRA DEVINE INSASI SAHASRARA, IAR SAHASRARA DEVINE INSASI INIMA. Ceea ce ganditi se afla in inima voastra si ganditi numai ce se afla in inima voastra. Atunci cand starea voastra devine astfel, nu mai raman nici un fel de indoieli, nici un fle de neincredere , nici un fel de frica. De exemplu, atunci cand o persoana se teme , ce i se face? Este invatata, prin intermediul creierului " N-ai de ce sa te temi, te-ai speriat de un lucru inutil. Ia o lumina si uita-te."
Acela, desi intelege prin intermediul creierului, se teme din nou.
Dar atunci cand cele doua lucruri devin una, incercati sa intelegeti acel aspect- acela ca creierul cu care ganditi determina emotiile sa inteleaga si are grija de ele. Daca insusi creierul devine emotia voastra, inseamna ca exista un instrument care un accelerator si o frana automate si ca ambele formeaza un tot. Instrumentul, oricand doreste, devine frana si oricand doreste, devine acceleratorul. Mai mult, el cunoaste totul.
Cand survine o astfel de stare, deveniti Maestrul desavarsit ( Guru). In mod cert, ar trebui obtinuta o astfel de stare. Pana acum, voi oamenii, ati progresat foarte mult, ati atins un nivel destul de inalt. In mod sigur ar trebui sa se spuna ca ati devenit Shriphala. Dar eu va vorbesc intotdeauna despre ceea ce sa afla mai in fata, deoarece , daca trebuie sa va catarati in pom....Ati vazut cum se catara oamenii? Cel ce se catara sus leaga o sfoara de mijloc si agata sfoara mai sus. Fiind legata mai sus, el se urca cu ajutorul ei. La fel, deoarece si noi ne cataram, ar trebui sa ne mentinem intotdeauna sfoara prinsa de undeva mai sus . Numai cand invatati aceasta , suisul va va fi foarte rapid. Insa de obicei noi agatam sfoara mai jos. Chiar si dupa venirea la Sahaja Yoga o agatam undeva mai jos si spunem: "Mama, n-am progresat deloc!" Cum poate exista progres, daca agatati sfoara in directie opusa si faceti pregatirile pentru coborare. Pentru urcare trebuie facute pregatirile! Pentru a deveni ceva trebuie muncit din greu . Iar ca sa pierzi tot ceea ce ai obtinut nu este nevoie de nici o munca- vii drept in jos, la pamant.
Daca intelegeti acest aspect, atunci veti realiza ca " Sa va tintiti privirea totdeauna mai sus" Daca o persoana se afla pe o treapta oarecare a unei scari si are privirea indreptata in sus, atunci ea este superioara alteia care desi se afla pe o treapta mai inalta, se uita in jos. Iata de ce, uneori, chiar si Sahaja Yoghinii mai vechi coboara brusc. Oamenii spun: " Mama, acela este un Sahaja Yoghin atat de vechi , a fost de tine atatia ani, a facut aceasta si cealalta" .... Dar privirile lui au ramas mereu atintite in jos! Atunci ce pot sa fac? Daca privirea a fost in jos, au coborat.
PRIVIREA AR TREBUI INDREPTATA UNDEVA MAI SUS.
Chiar si pentru a vedea fructul Shriphala ttrebuie sa privesti in sus. Privirea tuturor acestor fructe este indreptata in sus pentru ca ele stiu ca fara a avea privirea in sus nu pot primi soarele, munca nu poate fi infaptuita , iar ele nu pot deveni Shriphala. Ar trebui sa urmariti si sa intelegeti foarte bine acesti arbori. Ei sunt pentru noi niste mari Guru. Privind un arbore ar trebui mai intai sa privim cum isi fixeaza radacinile. Prin asta ce face? Penetreaza si merge mereu mai in adancime. Pentru noi, aceasta reprezinta dharma- atentia noastra, el merge in aceasta, in profunzime. Cu acea atentie, el soarbe puterea atotpatrunzatoare. Este un copac asezat invers. Aceste radacini incep sa absoarba puterea atotpatrunzatoare. Dupa aceea ce trebuie sa faca? Isi indreapta privirea mai sus si in acest fel se formeaza fructul Shriphala.
Sahasrara voastra este intocmai ca Shriphala- ii este extrem de draga Mamei voastre. Aceasta Sahasrara ar trebui abandonata Ei. Ieri, multi Mi-au spus: " Mama, simtim racoarea ( vibratiilor) in maini si in picioare, dar nu aici ( in Shasrara) . " Cine prezideaza acolo? -sa stiti asta. Racoarea va veni de aici. 
Iar Cea care sta acolo este fructul tuturor lucrurilor. Radacinile acestui copac, fixate in solul de dedesubt , s-au nascut tot din el. Trunchiul lui, munca lui grea, evolutia lui- toate acestea devin in final fructul. Totul este nascut din acel fruct. Daca puneti fructul in pamant , din el se naste iarasi totul. El este sensul tuturor lucrurilor, esenta tuturor.
Oricare ar fi munca infaptuita de Dumnezeu pana azi in lume , forma ei desavarsita , forma fructului ei este mahayoga noastra de azi! Si cine este Zeita care o prezideaza - stiti bine!
A trebuit ca voi sa veniti pe pamant intr-un moment atat de auspicios si ati primit aceasta. Prin urmare ar trebui sa va simtiti binecuvantati si sa deveniti asemeni unui fruct Shriphala. Ar trebui sa deveniti abandonati in ofranda. Fructul este luat din pom numai atunci cand este copt- altfel este inutil. Nu poate fi oferit Mamei inainte de a fi copt. De aceea sa cultivati maturitatea si sa lasati la o parte copilariile. Cat timp mai raman copilariile , va veti agata de copac. Dar ce rost are sa oferiti un fruct care se mai tine de copac? Numai dupa ce este luat din copac si oferit , Puja se considera desavarsita.
Deci, pentru a intelege Sahaja Yoga, in fata voastra sta cu adevarat Shriphala insasi, intr-o forma mareata , simbolica. Intradevar este o mare binecuvantare faptul ca azi, aici ne-am adunat cu totii si ca acesti arbori ne-au tinut tovarasie in aceasta sarbatoare mareata. Ei sunt in rezonanta cu toate lucrurile, pulseaza, asculta si danseaza in acelasi ritm. Si ei inteleg semnificatia deosebita a evenimentului.
La fel, si voi aveti fructul Shriphala. Sa-l aduceti la o deplina maturitate. Singura modalitate este sa fiti in armonie cu inima voastra. Lucrul important este sa deveniti una cu inima. Nu exista nici o diferenta intre inima si creier. Cu inima dorim si cu creierul indeplinim. Numai atunci cand cele doua lucruri devin una, veti beneficia de totul.
Pentru oamenii obisnuiti, Sahaja Yoga este un lucru foarte secret. N-o vor intelege , deoarece viata de zi cui zi are doar acel nivel, iar ei se misca la acel nivel. Insa al vostru este diferit. Trebuie sa traiti la propriu dumneavoastra nivel. Atunci cand va uitati la altii, cel mai des o faceti cu compasiune, caci va intrebati, " Ce fac bietii de ei? Ce li se va intampla? Unde vor ajunge? Ei nu inteleg. Care le este starea? Unde vor ajunge? " Voi, oamenii , incercati sa intelegeti ca daca, explicandu-le , inteleg Sahaja Yoga, atunci este foarte bine si straduiti-va sa-i faceti sa inteleaga. Dar daca nu le pasa, nu are rost sa ne spargem capul in fata lor. Nu are rost sa-ti spargi propriul fruct Shriphala. Protejati-l cu grija. Munca lui este mult superioara. L-ati primit pentru un scop mult mai inalt si sa-l mentineti la acel nivel inalt. Numai atingadu-l pe acela veti fi in acea stare unica in care va puteti considera binecuvantati. 
De aceea nu este nevoie sa va spargeti capetele pentru lucruri fara sens. Nu este nevoie sa va certati cu cineva. Dar starea voastra trebuie mentinuta si nu trebuie sa coborati. Pana nu se intampla aceasta, nu ati obtinut in Sahaja Yoga abandonul total ce trebuie atins in interior. Ceea ce trebuie penetrat in interior nu a fost atins. Cresterea ce trebuia sa aiba loc nu afost obtinuta. Stapanirea si cresterea deplina nu au fost obtinute si sunteti blocati intr-o conceptie falsa. Bazandu-va pe o premisa falsa, sa nu considerati ca : " Am devenit niste mari Sahaja Yoghini sau altceva " Atunci cand deveniti foarte mareti, va plecati si va mentineti plecati in mod automat. 
Privitia acesti copaci. Briza curge din directie opusa directiei in care se inconvoaie copacii. Dar in ce directie se pleaca ei? Ati observat vreodata ca acesti arvori privesc in directia aceea? de ce? Briza vine din cealalta directie si-i impinge , dar,chiar si asa , de ce nu se inconvoaie arborii in aceeasi parte? Si daca nu bate briza, nu se stie cat de mult se vor mai incovoia? Deoarece ei stiu, ca ea, marea, este cea care da totul. Plini de respect si extrem de umili , ei se pleaca in fata ei. ( In noi) cea care ofera totul este Dharma. Numai atunci cand Dharma aflata in interiorul nostru este trezita in totalitate si incepe sa se manifeste in totalitate, fructul Shriphala va fi din nou dulce, frumos si hranitor. 
Ati sarbatorit de patrusprezece ori aniversarea Sahasrarei si multi ani o veti mai sarbatori... Dar pana in aceasta zi a Sahasrarei, ori de cate ori i-ati sarbatorit aniversarea, Sahasrara voatra s-a deschis si a crescut data cu ea.
A accepta orice fel de compromis , a slabi controlul asupra voastra in orice privinta nu este ceva demn de un Sahaja Yoghin. O persoana care este un Sahaja Yoghin ar trebui sa-si construiasca cu curaj calea si sa mearga inainte. Oricare ar fi numarul obstacolelor- rudele, familia, etc... toate aceste diversiuni ridicole nu au nici un sens. Au fost alaturi de voi de mii de ori. In aceasta viata trebuie sa obtineti. Si, daca, obtinand aceasta si ceilalti o primesc, sunt binecuvantati, este norocul lor. Daca n-o primesc, ii veti trage cu mainile voastre? 
Este ceva de genul urmator. Daca intrati in mare cu niste pietre imense legate de picioare si-i cereti marii " Traverseaza-ma dincolo", marea va raspunde: "Indeparteaza-ti mai intai pietrele legate de picioare, altminteri cum sa te duc dincolo? V-ati legat de picioare aceste stanci imense. Este mai bine sa scapati de ele si daca nu puteti taia legatura, faceti cel putin atat- tineti-va departe de ele. Rupeti-va de toate aceste lucruri pe care vi le-ati legat de picioare si ridicati-va mai sus. Spuneti-le " Du-te, faci ce vrei." dar sa nu ai deloc de a face cu noi". Pentru ca mai exista multe astfel de badhas si este inutil sa-ti atasezi aceste badhas.
Priviti cum sustin acesti arbori un fruct atat de greu, la o inaltime atat de mare. Ce greu este fructul din cauza apei din interior! Pomul tine fructul sus. La fel trebuie sa va tineti capul sus si, tinandu-l sus sa va amintiti ca acest cap trebuie plecat catre mare, cu respect marea, care este simbolul Dharmei. El trebuie sa fie plecat cu respect si umilinta in fata Dharmei. Multi Sahaja Yoghini nu inteleg ca pana nu ne-am fixat perfect in Dharma, pur si simplu nu putem fi Sahaja Yoghini. Unii fac mereu tot felul de greseli. De exemplu multi fumeaza, beau lichior- fac toate acestea. Si apoi afirma: " Nu am progresat in Sahaja Yoga . " Cum ar putea exista progres? "
In Sahaja Yoga exista cateva mici regului, reguli simple si directe. Vi s-a dat puterea sa le aplicati. Sa le utilizati in totalitate in obiceiurile zilnice, in comportamentul vostru.
Iar cel mai maret lucru exprimat de plecaciunea arborilor este acela ca trebuie sa fii plecat in mod respectuos , devotat si umil si sa faci ca iubirea sa straluceasca din interior. Ati primit totul de la Dumnezeu cel Atotputernic  si, abandonand Atotputernicului acea iubire, ar trebui sa ne amintim sa avem iubire pentru toti.
In sfarsit, ar trebui spus ca EU NU LOCUIESC IN ACEL CREIER , SAU SAHASRARA, IN CARE NU EXISTA IUBIRE. IN MINTE AR TREBUI SA APARA NUMAI IDEEA DE IUBIRE SI CEEA CE AR TREBUI FACUT PENTRU A MANIFESTA  SI RADIA ACEASTA IUBIRE.
Daca veti reflecta profund, veti sti ca spun acelasi lucru" Cum ne putem umple inimile de iubire? " Fiecare ar trebui sa judece: " Ceea ce fac porneste din iubire?"Aceasta se face din iubire ? Tot ceea ce fac este din iubire? Aceasta se face din iubire? Tot ceea ce fac este din iubire? Totul, ceea ce spun, toate activitatile mele sunt facute din iubire? " Puteti chiar sa bateti pe cineva din iubire - nu este nimic rau in asta. Daca ceva este gresit, putem bate acea persoana, nu este nimic rau, dar aceasta se intampla din iubire?
Devi a ucis atat de multi rakshasas. Tot din iubire i-a ucis. Si ei au fost iubiti. Aceasta pentru ca ei sa nu se degradeze din rakshasas in maharakshasas( demoni foare mari) dar si din iubire pentru devotii Ei, pentru a-i salva. Aceasta Putere nelimitata este doar expresia iubirii. Ceea ce le face cu adevarat bine este iubirea.
Deci exprimati voi oare acel fel de iubire care face cu adevarat bine? Asta trebuie judecat. Si daca faceti aceasta cu adevarat, atunci ati savarsit  si obtinut acel lucru despre care am vorbit, adica ARMONIA. Ea ar trebui obtinuta, pentru a fi stabilizata in voi. Exista o singura putere ( SHAKTI) pr care o putem denumi IUBIRE, iar iubirea este singura care modeleaza toate lucrurile pentru a deveni frumoase si perfect organizate. Ceea ce este un doar "gand sec" nu are sens. Stiti ca aceasta vine numai din ego. Un al doilea lucru, venit din superego, poate parea frumos la exterior, dar in interior este destul de gol. De aceea, unul este murdar si sec, iar celalalt arata frumos, dar este imposibil sa dea vreo bucurie - este total gol. Unul este lipsit de bucurie.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu