S h r i M a t a j i
N i r m a l a D e v i
Mă plec în faţa tuturor sahaja yoghinilor din lume.
Este foarte emoţionant să vă văd adunaţi aici în număr aşa de mare
pentru a face Guru Puja. A-L venera pe Gurul vostru în persoană este considerat
a fi cea mai înaltă binecuvântare. Dar în cazul meu este o combinaţie foarte
diferită, căci eu sunt Mama voastră şi Gurul vostru. Aşadar, puteţi să
înţelegeţi cum şi-a venerat Shri Ganesha Mama. Voi toţi sunteţi creaţi în
aceeaşi imagine, în imaginea lui Shri Ganesha care şi-a venerat Mama şi apoi a
devenit Adi Guru. El este esenţa primordială a principiului de maestru. Numai
mama poate să facă din copil un maestru. Şi numai Maternitatea din orice Guru –
fie bărbat, fie femeie – îl poate face pe discipol un guru. Aşadar, voi trebuie
mai întâi să deveniţi profeţi şi să dezvoltaţi în interior acea maternitate şi
apoi puteţi să-i faceţi pe alţii profeţi.
Acum – ce trebuie să faceţi voi, după realizare, pentru a deveni Guru?
Guru înseamnă gravitate. Gravitate înseamnă o persoană care este gravă, care
este profundă, care este magnetică. Aşa cum aţi învăţat, în Sahaja Yoga realizarea
are loc fără niciun fel de efort. Deci în mod normal, un Guru încearcă să-i
facă pe discipolii lui fără efort, stare care se numeste Prayatna Shaithilya –
care înseamnă „relaxaţi eforturile.” Voi v-aţi primit Prayatna Shaythilya,
altfel Kundalini a voastră nu s-ar fi ridicat.
Apoi, a doua etapă este Vichara Shaithilya – conştiinţa fără gânduri.
Şi pe aceasta aţi primit-o fără efort. Iar a treia este negarea completă a gândului,
Abhaya, starea de beatitudine şi de pace. Aşadar, trebuie să se înţeleagă că
voi trebuie să treceţi prin aceste trei etape. Ma întâi, când voi vă primiţi
realizarea, toate aceste etape apar spontan în acel moment. Când voi ridicaţi
Kundalini a altora, aceste lucruri se petrec spontan şi la ei. Şi voi aveţi, de
asemenea, acea putere de a ridica şi de a stabiliza Kundalini în alte persoane.
Dar noi trebuie să înţelegem de ce trebuie să facem în acel fel, de ce trebuie
să avem Vichara Shaithilya. Pentru că atunci când proiectaţi un gând, el este
artificial. El nu este realitatea.
Gândul stă întotdeauna între voi şi realitate. Când depuneţi un efort,
voi staţi împotriva devenirii. De exemplu, dacă eu trebuie să vă vindec, eu
doar îmi pun mana şi gata – fără efort – pentru că eu sunt acel lucru. Voi vă
primiţi realizarea pentru că eu sunt acel lucru. Eu nu fac niciun efort, nu mă
gândesc la asta, eu sunt asta! Acest lucru se poate face doar privind la cineva, sau doar punând
atenţia pe cineva. Se poate face printr-o mică dorinţă – pentru că voi sunteţi
acel lucru. Voi puteţi să daţi o formă după placul vostru. Puteţi să luaţi
aurul ca exemplu. Aurul are calitatea de a-şi păstra luciul. El nu trebuie să
se gândească că are calitatea de a nu-şi pierde luciul, el nu trebuie să depună
niciun efort, el este! Aşadar, pentru a fi, pentru a fi, voi nu trebuie să
depuneţi niciun efort. Dacă trebuie să depuneţi un efort, asta înseamnă că voi
încă nu sunteţi acel lucru.
Dacă vă uitaţi la soare, el străluceşte. El nu trebuie să depună
niciun efort pentru a străluci, el străluceşte. Deci dacă voi trebuie să
depuneţi un efort pentru a fi aceasta, înseamnă că voi nu sunteţi aceasta, că
voi încercaţi, sunteţi artificiali. Florile sunt frumoase, deci ele nu au
nevoie să se înfrumuseţeze. Şi aceasta este ceea ce trebuie să înţelegeţi – că,
dacă înnăscut sunteţi aceasta, dacă deja aţi devenit, atunci ce nevoie aveţi să
mai depuneţi efort?
Dar când noi spunem aceste lucruri, atunci oamenii cred că voi trebuie
să fiţi letargici, că voi n-aveţi nevoie să faceţi nimic, că voi deveniţi Guru
fără să faceţi nimic. De aceea, de la bun început, am spus că aceasta are loc
în etape. Aşadar, prima etapă este cea a lui Shri Ganesha – cum se abandonează
el lui Shakti, Mamei – acesta este începutul. Dacă nu vă puteţi abandona, asta
nu înseamnă că voi nu faceţi nimic, dar abandonul înseamnă venerare, respect
faţă de ceea ce este mai înalt, supunere faţă de ceea ce este mai înalt. Nu a
argumenta, nu a reacţiona, ci acceptare. Absorbţie, aşa cum un copil absoarbe
laptele mamei fără să pună întrebări, fără să raţioneze. De aceea a spus
Christos „Voi trebuie să deveniţi asemeni copiilor.” Dar dacă puneţi întrebări,
atunci nu mai sunteţi un copil!
Aşadar, prima etapă pe care trebuie voi s-o dezvoltaţi este etapa de
copil. Dar copil care să fie realizat, care să aibă o gravitate! Dacă voi
puteţi să dezvoltaţi mai întâi copilăria, atunci totul ia cursul corect, pentru
că maturitatea nu poate să aibă loc până când nu începeţi cu începutul. Şi
gravitatea înseamnă maturitate, nu frivolitate. Aşadar, calitatea lui Shri
Ganesha, aşa cum ştiţi, este faptul că el are Viveka, asta înseamnă că el are
discernământ. El „are” înseamnă că el „este” discernământul. Deci încercaţi să
vă dezvoltaţi puterea discernământului astfel ca Shri Ganesha să vă dea
înţelepciunea – subuddhi – înţelepciunea. Şi de aceea voi trebuie să aveţi
dependenţă de Shri Ganesha.
La acest punct voi trebuie să faceţi o negare a eforturilor, orice
eforturi anti-Ganesha, sau anti-inocenţă trebuie negate. Deci negarea efortului
trebuie dobândită prin negarea a tot ce înseamnă efort – înseamnă efort de
negaţie. Aşadar, la început nu veţi fi fără efort, este nevoie să faceţi efort
pentru aceasta. Aşa cum a spus Christos „să nu aveţi ochi adulteri,” cum faceţi
ca ochii voştri să fie inocenţi? În Sahaja Yoga noi avem o metodă prin care
încercăm să ne distragem ochii de la efortul care-i face adulteri, cum ar fi,
de exemplu, să ne punem atenţia, să ne punem ochii pe Mama Pământ, pe iarbă, pe
copaci.
Deci sustragerea, sustragera efortului însuşi este efort. Persoanele
noi care au venit recent trebuie să înţeleagă ca trebuie să facă şi ele tot
felul de eforturi pentru a pune capăt eforturilor. De exemplu, unii au avut o
viaţă foarte confortabilă, pot vorbi despre tot felul de renuţări, dar când e
vorba de confort, ei vor confort. Astfel de persoane ar trebui să încerce să
scape de obişnuinţa confortului – să doarmă pe Mama Pământ. Unii au aşa o
atenţie că tot timpul se uită ba într-o parte, ba în alta, nu pot să privească
într-un punct, deci stabilizaţi-vă atenţia. În felul acesta, veţi vedea, vă
veţi disciplina pe voi înşivă.
Deci efortul pe care-l depuneţi este foarte important la început, când
veniţi la Sahaja Yoga. Un alt lucru foarte obişnuit în Occident este limbajul
dur, sarcasmul şi rănirea celorlalţi – este un mod foarte subtil de violenţă.
Sau dacă sunt cu adevărat obtuzi, ei ar putea, de asemenea, să înceapă să
vorbească exprimându-şi egoul:”Eu, eu, eu..” Astfel de persoane ar trebui să se
oprească complet, să facă un efort să se oprească, pur şi simplu să nu
vorbească.
Priviţi-vă mintea – încearcă ea să spună ceva sarcastic, fără sens?
Deci această urmărire cere şi ea efort. Aşadar, este uşor să încolţească
sămânţa, dar apoi trebuie să se depună efort pentru a avea grijă de micul
lăstar. Şi când acesta se maturizează, atunci el este pe picioarele lui. Deci
primul efort trebuie făcut pentru a vă proteja faţă de mintea voastră pe care
aţi construit-o prin egoul sau prin superegoul vostru care intră pe un făgaş
greşit - de efort.
Dar uneori, aveţi grijă, trebuie să fiţi prudenţi. Şi cea mai bună
cale de a fi siguri asupra prudenţei este să vă menţineţi pe centru, nu mergeţi
cu nimic la extrem. De exemplu, unora le place, să zicem, foarte mult muzica şi vor urmări numai
muzica. Unora, să zicem, le place foarte mult poezia şi vor urmări numai
poezia. Nu e nimic greşit în aceste lucruri. Dar orice aţi obtine din aceste
lucuri trebuie aduse înapoi în colectiv, de ele trebuie să se bucure toţi ceilalţi
şi voi, de asemenea, să vă bucuraţi de ceea ce au găsit ceilalţi.
De exemplu, cineva care este un om foarte învăţat şi o persoană
uscată, acea persoană trebuie să facă un efort pentru a se face dulce. Aşadar,
încercaţi să vă neutralizaţi natura extremă venind la centru şi cea mai bună
cale este să spuneţi:”Îmi place totul. Îmi place felul în care mă menţii Tu,
sunt fericit în acea stare.” Şi de asemenea, sugeraţi-vă, autosugestionaţi-vă
„Eu sunt satisfacţia, eu sunt demnitatea.” Încercaţi să impuneţi asupra voastră
acele virtuţi şi acea corectitudine şi
apoi puneţi-vă singuri întrebarea „Dacă eu sunt demn, cum aş putea să fac aşa?
Şi întrebaţi-vă şi judecaţi-vă singuri în aceste privinţe.
De exemplu, dacă cineva care este un avar spune „O, trebuie să fiţi
generoşi!” , atunci puteţi să spuneţi că acela este un ipocrit. Dar dacă-şi
pune singur întrebarea dacă este zgârcit, atunci el nu este ipocrit. Deci când
voi puneţi toate aceste valori artficiale asupra voastră, ca un fel de scop, şi
apoi încercaţi să atingeţi acel scop prin propriile voastre eforturi, atunci
voi deveniţi acel lucru.
Aşadar criticaţi-vă pe voi înşivă, nu-i criticaţi pe alţii şi aflaţi
ce este rău cu voi. Pentru că la ce vă foloseşte să ştiţi ce e rău cu alţii?
Este ca şi cum Anglia ar încerca să amelioreze condiţiile din India şi India ar
încerca să amelioreze condiţiile din Anglia!
Dar şi aici creierul uman are o ieşire. Când încearcă să se critice pe
ei înşişi, ei găsesc un sac care se numeşte Vishuddhi stâng şi se stabilesc acolo.
Cu cât sunteţi mai vicleni, cu cât sunteţi mai inteligeţi, cu atât mai rău stă
Vishuddhi! Apoi le puneţi pe toate acolo, le aşezaţi frumos să stagneze, să se
sedimenteze acolo toate tipurile de murdărie şi să se acomodeze frumos cu voi.
Este ca şi cum o gospodină leneşă adună toată murdăria din casă şi o
îngrămădeşte într-o cameră, încuie camera şi crede că a fost foarte eficientă.
Voi trebuie să înfruntaţi aceste lucruri, trebuie să vă corectaţi,
trebuie să vedeţi aceste lucruri şi în felul acesta deveniţi puternici. Pentru
că, dacă maşina voastră este defectă, la
ce vă foloseşte să amelioraţi maşina altcuiva? Şi când maşina voastră este
defectă, o puneţi sub lacăt, o încuiaţi şi spuneţi „Acum e-n regulă.” Sau
acuzaţi pe cineva de una, de alta, este vina altcuiva, nu a voastră! Mulţumesc
lui Dumnezeu pentru Sahaja Yoga, că voi azi v-aţi primit cu toţii realizarea,
aşa că nu eu trebuie să fac acea curăţare, puteţi s-o faceţi voi singuri!
Aşadar, pe scurt, pentru a deveni propriul vostru Guru, de la bun început
încercaţi să vă spuneţi vouă înşivă, separaţi-vă de de voi înşivă şi spuneţi
„Hello, domnule, ce mai faci? Hai cu mine.” Dar în Sahaja Yoga oamenii cad
brusc într-o mare inepţie a egoului şi se cred mari guru, se cred oameni
măreţi, Avadhutas, aşa ceva se cred! Şi dacă-i întrebi, ei vor spune „Mamă,
Mamă, Te iubesc foarte mult.”
Aşadar, ei cred că mă iubesc pe mine şi atunci este datoria mea să-i
ţin curaţi! Aceasta nu este atitudinea unui guru! Ceea ce face Gurul este să se
cureţe pe sine, să-i cureţe şi pe ceilalţi şi să ofere acele flori Zeilor. Până să deveniţi cu toţii guru, eu sunt Gurul
vostru, dar odată ce deveniţi guru, atunci eu sunt Zeitatea voastră.
[translatorul O roagă pe Mama să explice]. Atâta timp cât ei nu sunt guru, eu
sunt Gurul lor. Până în momentul când ei ating acea stare. Când ei au devenit
guru, atunci eu sunt Zeitatea lor. La fel ca şi toţi Guru, de exemplu, Mohammd
Sahib a vorbit despre înviere, pentru că El era un Guru, şi tot ce a spus, El a spus cu deplină încredere arătând punctul
în care se uită sau de unde îşi primeşte îndrumarea. Ca şi Moise, ca şi
Christos, şi El arăta cu două degete către Tatal Lui.
Aşadar, până să deveniţi propriul vostru Guru, la început depuneţi
efort, apoi treptat puteţi obţine aceasta fără efort. Lipsa de efort nu trebuie
să fie certificată, dar voi o puteţi verifica. Dacă o persoană este plină de
discernământ, în prezenţa acelei persoane şi alţii deprind discernământul. Dacă
o persoană este onestă, în prezenţa ei devin şi alţii oneşti. În sanskrită se
spune „Yatha Raja, Tatha Praja” - cum e regele,
aşa sunt şi supuşii. Când sunteţi Gurul, voi sunteţi exemplul. Voi trebuie să
fiţi exemplul! Am văzut persoane care sunt guru, care se autointitulează guru, de
diferite categorii şi de diferite
stiluri de viaţă, cum sunt profesorii, învăţătorii, pe care-i puteţi numi guru
non-spirituali. Şi ei, când urmează un stil de viaţă lumesc, şi nu ceva excepţional, atunci discipolii lor
îşi pierd încrederea în ei.
Chiar liderii politici când ... să zicem că un lider politic este
licenţios, are slăbiciuni, atunci oamenii care încearcă să-l urmeze nu au
respect. Aşadar, şi ei trebuie să aibă un caracter personal, un sistem personal
de valori. Şi atunci cum rămâne cu guru spirituali? Ei trebuie să fie oameni de
excelenţă. N-ar trebui să fie două tipuri de viaţă, una în exterior şi alt în
interior. Atunci când exteriorul şi interiorul devin una, atunci aceasta este
ipostaza fără efort şi aceasta este ce trebuie să se facă. Interiorul şi
exteriorul trebuie lucrate din interior. Pentru aceasta voi nu puteţi să
aduceţi exteriorul în interior, dar ceea ce este în interior trebuie să iasă în
afară.
Deci acesta este începutul în Antar Yoga, Yoga interioară. În cea de-a
doua etapă voi trebuie să deveniţi fără gânduri. Acesta este un lucru foarte
important în Occident, pentru că ei trăiesc în gânduri, ei nu au alte probleme
de natură grosieră. De exemplu, ei sunt educaţi în aşa fel ca să le fie teamă
de lege. Aşa sunt ei educaţi, să-şi ţină covoarele curate, totul curat, vedeţi,
foarte stricţi în păstrarea curăţeniei peste tot. Toate lucrurile grosiere sunt
ţinute curate. Şi apoi ei încearcă să se ajusteze pe ei înşişi, se ajustează în
interior. În exterior ei sunt nişte domni, dar în interior, în gândurile lor,
ei nu sunt curaţi. În comportamentul lor, ei nu sunt curaţi, ochii lor nu sunt
curaţi. În interior există otravă şi lor le place să arunce în afară această
otravă şi uneori ea iese în formă de sarcasm. Ea iese uneori în forma actelor
lor sinistre de agresiune asupra altor ţări. Ei pot pune la punct distrugerea
completă a lumii şi nu se gândesc că e ceva rău cu acest lucru, pentru că aceasta
este o ideologie pentru care... este o gândire pentru care ei se luptă. Atâta
timp cât există o ideologie, există o gândire, există un tip de discurs sublim,
după care ei pot să facă ce vor.
Această murdărie este foarte sofisticată. De exemplu, oamenii care nu
fac baie pot folosi unele lucruri artificiale pentru a mirosi frumos. În
interior trebuie să fie curat şi iată de ce trebuie mai întâi făcute eforturi
pentru a avea gânduri bune! Priviţi-vă mintea – cum gândeşte despre ceilalţi?
Eu aş spune că rasismul este una din bolile care vine tot de acolo. Am văzut
persoane care sunt foarte sus-puse, sofisticate, care poartă îmbrăcăminte
imaculată şi când e vorba de o astfel de persoană dintr-o ţară în curs de
dezvoltare, sau să zicem, de altă culoare, atunci se aruncă o remarcă – am
văzut că se întâmplă aşa, chiar dacă ei sunt sahaja yoighini.
Eu spun toate acestea pentru sahaja yoghini, nu pentru alţii. Acea
materie moartă, pe care noi o numim moartă, revine la viaţă. Aşadar, mintea
este murdară, plină de pofte, de lăcomie, de mânie, de invidie şi iată de ce
noi trebuie să fim foarte, foarte atenţi. La cei care au devenit sofisticaţi,
slăbiciunile lor au devenit şi ele sofisticate şi iată de ce invidia este o
boală obişnuită. Aşa cum zilele trecute am întrebat pe cineva „De ce tatăl este
aşa de supărat pe fiu şi pe propriul lui frate?” Răspunsul a fost:”Pentru că
fratele are grijă de fiu la Londra.” Vreau să spun că el ar trebui..., în mod
normal, orice persoană ar trebui să fie recunoscătoare că „Cineva are grijă de
fiul meu în lipsa mea.” Dar individul este invidios din cauza posesiunii, iar posesiunea
apare din nesiguranţă, iar nesiguranţa apare în interiorul nostru pentru că noi
îi facem pe alţii nesiguri. Există multe motive de insecuritate, dar unul
dintre ele este pentru că noi suntem urâţi şi pentru că vedem acea urâţenie în
ceilalţi.
Acum – această murdărie interioară trebuie să fie îndepărtată cu efort
mai mare decât murdăria din exterior şi acea murdărie interioară voi puteţi s-o
urmăriţi şi s-o vedeţi singuri. Unii încearcă să-i domine pe alţii, să le spună
diverse lucruri doar pentru a se arăta şefi. Acum – urmăriţi mai întâi, aţi
făcut suficient pe şeful cu voi înşivă? V-aţi stăpânit suficient? Sunteţi voi
propriul vostru stăpân, sau încă lăsaţi de dorit aici? Cei care nu s-au
stăpânit pe ei înşişi vor să-i aibă pe alţii în stăpânirea lor. Dar cel care se
stăpâneşte pe sine nu are nevoie să stăpânească pe nimeni. El devine maestrul.
El nu trebuie să depună niciun efort, el stăpâneşte. Şi sunt aşa de multe
trucuri prin care el poate să stăpânească, aşa de multe lucruri prin care el
poate să corecteze. Ar putea să nu spună nimic, ar putea să nu facă nimic, dar
el pur şi simplu stăpâneşte. Fără ca el să facă ceva, fiecare învaţă o lecţie.
Dar ei ştiu că cineva este maestrul maeştrilor! S-ar putea ca o astfel de
persoană să arate deloc arogantă, simplă, inocentă, dar aceasta este Mahamya,
aceasta este iluzia.
Deci persoana
care este acea putere nu vrea să se arate în exterior. Dimpotrivă, ea se arată
oamenilor într-un fel pe care oamenii-l cunosc. Vreau să spun că după modul cum
se întâmplă în viaţă, noi începem să înţelegem că nu trebuie să facem niciun
fel de etalare. Când avem pe cineva în acest fel, să încercăm să-l urmăm.
Aşadar, în
cea de-a treia etapă, efortul trebuie să fie de a-l urma pe Gurul vostru, odată
ce acela a devenit acum un model, un model pe care voi trebuie să-l urmaţi. Dar
în acest demers sahaja yoghinii pot să fie şi superficiali. Unul dintre sahaja
yoghini obişnujia să poarte un şal într-un anume fel. Şi am trimis la el pe câţiva
sahaja yoghini pe care să-i ajute, cărora putea să le fie guru şi ei au început
să poarte şaluri în acelaşi fel!
Acest lucru nu
este exterior; voi trebuie să urmaţi interiorul. Aşadar, când deveniţi Guru,
voi deveniţi Guru, voi deveniţi. Aceasta este o metodă scurtă – doar deveniţi.
Acum – dacă vă înfruntaţi singuri, veţi şti că există nişte paşi pe care
trebuie să-i traversaţi pentru a deveni. Chiar acum, când eu vă vorbesc, voi vă
gândiţi la ceilalţi – “O, Mama despre el vorbeşte” – nu despre voi. În felul
acesta trebuie voi să luaţi aceasta în interior, absorbţia din Gurul vostru, adică
trebuie să vă vedeţi pe voi înşivă. Acum – acest lucru este foarte important
dacă noi trebuie să devenim profeţi care vor face alţi profeţi
Etapa
superioară este că Gurul devine o Zeitate. Când voi spuneţi Guru Brahma, Guru
Vishnu, Guru Devo Maheshwara. Ei urcă până la acel punct dar nimeni nu spune că
Gurul este Devi. Voi puteţi să aveţi un stadiu mai înalt decât Brahma, Vishnu,
Mahesha. Pentru că starea de Guru este când voi aveţi inocenţa tuturor acestora
– Brahma, Vishnu, Mahesha – puterea inocenţei Lor. Dar apoi spuneţi la sfârşit
“Guru Sakshat Parabrahma” şi Parabrahma este puterea Mamei care curge prin voi.
Deci voi deveniţi instrumentul acelei Paramchaitanya – dar cum? Nu numai că evoluaţi
voi înşivă, dar acum deveniţi reflectorul Zeităţii voastre pentru a vă dezvolta
în reflectorul de la Guru la acea stare.
În acel
stadiu voi începeţi să controlaţi toate elementele. Iată de ce toate aceste
încarnări ale lui Adi Guru au avut controlul asupra elementelor! Brahmadeva
este absolut manifestat prin ei. Deci din Ganesha care este Adi Guru, El s-a născut
sau s-a manifestat prin aceştia trei – Brahma, Vishnu, Mahesha şi al patrulea,
Shri Ganesha. Aşadar, Brahmadeva devine simbolul Gurului şi aşa cum ştiţi,
Ganesha este Chatvari, este întotdeauna (exprimat) în patru, El devine aceştia
patru în expresie, în manifestare. Şi din moment ce voi deveniţi Brahmadeva, la
acel stadiu voi controlaţi toate elementele.
Aşadar, azi
eu trebuie să vă explic diferitele stadii ale Gurupada – starea de Guru.
Şi ar trebui
să se înţeleagă că ceea ce suntem azi
noi suntem extrem de binecuvântaţi şi norocoşi că în acest timp scurt
voi aţi început de la zero şi aţi devenit lotuşi. Lotusul va îmbia multe
insecte şi le va preface în lotuşi. Este numit Madhukar, madhukar, cel care
culege madhu, nectarul… cum îi spuneti? …mierea.
Când ei dau
de nectar, ei înşişi devin lotuşi. Toată murdăria, iazul murdar este acoperit
de aceste flori de lotus. Şi acel lotus, care este Gurul, creşte mai înalt şi
atunci este oferit Zeiţei – acela este lotusul in care rezidă Ea! Ea rezidă în inima
platformei, o platformă pe care a creat-o acest lotus. Dar pentru a O suporta
pe Ea în inima voastră, voi trebuie să aveţi o inimă! Există aşa de multe
calităţi ale Gurului despre care eu v-am vorbit. Toate calităţile bune, cele 12
calităţi ale tuturor aspectelor ar trebui manifestate complet într-un Guru. Şi posesorul
acestor calităţi este Shiva. Aşadar, în felul acesta esenţa lui Shiva … din Brahma,
Vishnu, Mahesha, calităţile lui Mahesha ar trebui să strălucească prin voi.
Calităţile lui Vishnu, ale Dharmei – mai întâi voi trebuie să faceţi efort
pentru a deveni dharmici, pentru a fi echilibraţi. Apoi voi evoluaţi. Apoi
deveniţi una cu Virata şi apoi voi puteţi da Dharma celorlalţi.
Aşadar,
trebuie să ştiţi că acest lucru se întâmplă cu voi stadiu după stadiu şi nu
deveniţi ipocriţi, ci deveniţi realitatea şi realitatea este aratată prin fiinţa însăşi. În felul acesta evoluaţi voi.
Aşadar înţelegeţi realitatea în interiorul vostru, înfruntaţii-o, rezolvaţi-o.
Dar de cele mai multe mult am văzut că, atunci când eu vorbesc cu cineva,
imediat “Nu, Mamă, eu nu sunt aşa. Nu, Mamă, eu n-am spus aşa, nu este adevărat.”
Unor persoane de acest fel le-ar plăcea să stea în faţă, sau să se arate
grozave, sau altceva, dar nu acest lucru este important. Ceea ce este important
este cât de mult vă cunoaşteţi pe voi înşivă – aceasta este Realizarea. Odată
ce dezvoltaţi aceasta, atunci voi îi cunoaşteţi pe ceilalti în mod real, şi nu
artificial, şi atunci bucuria este completă. Aşa cum o albină nu se va duce
niciodată la o floare artficială. Dar fiinţele umane trebuie să devină albina.
Gurul nu are nevoie să spună ca el este Guru.
Azi vă binecuvântez.
Eu am încheiat cei 12 ani ai Gurului şi voi ar trebui să vă asumaţi în mod real
puterile lui Shiva în interiorul vostru. Eu, care sunt corpul meu, mintea mea,
inima mea, totul, n-am precupeţit niciun efort pentru a mă implica complet în
această curăţare, în această prefacere, în această devenire a voastră. Vă cer
acum să nu irosiţi eforturile mele. Uitaţi-vă la voi, ajutaţi-vă singuri şi
încercaţi să vă ridicaţi mai sus şi mai sus pentru a deveni Sinele vostru.
Când voi
deveniţi Sinele vostru, atunci voi deveniţi Gurul. Şi odată ce deveniţi Gurul,
voi deveniţi Brahmadeva, Mahesha şi Vishnu. Aşadar, voi sunteţi mai întâi
făcuţi în modelul lui Ganesha, apoi Brahma, Vishnu, Mahesha. Dar depinde foarte
mult de promptitudinea voastră de a face aceasta şi, cel mai mult, de
onestitatea şi sinceritatea voastră. Eu sper că Shri Ganesha vă va da
înţelepciunea să înţelegeţi. Shakti vă va shakti ca să lucrati din greu şi
Shiva vă va da bucurie. Sadashiva vă va da bucurie astfel ca voi să vă
stabilizaţi.
Dumnezeu să
vă binecuvânteze!
Pot să vină
să se aşeze aici toţi cei care vor face venerarea. Vom face trei puja în
maniera descrisă azi. Prima este puja pentru Shri Ganesha, apoi Guru Puja şi a
treia puja pentru Devi. Să vină acum câte doi aleşi pentru fiecare loc.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu