Voi trebuie să ştiţi că există
un razboi între forţele satanice şi forţele Divine. Şi voi sunteţi oamenii care aleşi
pentru a fi divini. Dar chiar
dacă sunt aleşi să fiţi aşa, şi Dumnezeu v-a acceptat, oferindu-vă propriile
voastre puteri, totuşi trebuie să ştiţi că sunteţi încă foarte vulnerabili la
atacul forţei negativiţii asupra voastră.
Omul trebuie să-şi amintească întotdeauna că oricum Divinul va câştiga în cele din urmă, nu există nici o îndoială asupra acestui fapt. Dacă presupunem ca voi rataţi în a fi de partea Divinului, voi veţi pierde, nu Divinul. Dacă veţi lua în joacă Divinul, veţi fi distruşi ca negativi. Deci, în distrugerea finală Divinul va termina tot ceea ce este satanic, nu există nicio îndoială cu privire la aceasta. Dar întrebarea este cât de mulţi oameni vor fi distruşi?
Deci, voi toţi trebuie să fiţi foarte atenţi la faptul că sunteţi meniţi a fi sfinţi. Şi nu unii dintre cei care sunt distruşi. Cu cât vom spune mai des aceasta, cu atât ne vom strânge mai mulţi în jurul acestei idei, va curge o mai mare putere, şi efectul acestui lucru este că răul va fi distrus, am putea fi noi înşine capabili să îndepărtăm tot ce este satanic, rămânând foarte puţin de distrus. Deci, responsabilitatea Sahaja Yoghinilor este de a înţelege că se duce un război. Acum, acest război este în interior şi înafară. În primul rând trebuie să se înţeleagă că este în interior şi în exterior.
02:48
Mai întâi trebuie să vedeţi interiorul.Războiul interior este acela că, ori suntem Spiritul, ori nu; aceasta trebuie să vedem. Noi suntem Spiritul, sau nu suntem Spiritul. Dacă suntem Spiritul, atunci nu nu sunteţi nici Egoul, nici Superegoul, şi nu suntem nici acest corp, această minte, sau orice altceva, ci suntem Spiritul, care este perfect. Deci, toate imperfectiunile care intră în noi sunt ale noastre, suntem responsabili pentru imperfecţiunile noastre, deoarece, orice a făcut Dumnezeu, este perfect. Şi când vedem că există imperfecţiuni, vreau să spun că aici este, de asemenea, un foarte mare „dacă”.
Dacă vedem, pentru că acest „a vedea” este de asemenea imposibil pentru multi oameni, ei sunt atât de orbiţi de Ego-ul lor, că nu pot vedea, nu sunt conştienţi de aceasta, sau unii sunt atât de orbiţi de posesiile din superego, că nu le pot vedea. Dacă le spuneţi "ai superego", atunci îşi dublează ego-ul, dacă le spui "ai ego", cresc superegoul, pentru că încă se identifică cu acestea. Deci, înainte de toate trebuie să vedeţi, este primul lucru.
Dar, dacă le vedeţi, un mare şi absolut "dacă", vedeţi că nu sunteţi perfecţi, că nu trebuie să vă justificaţi imperfecţiunile, că nu sunteţi minusurile voastre, ci sunteţi o fiinţă perfectă, sunteţi, de fapt. Dar chiar în acest moment nu sunteţi.
Deci, mişcarea este foarte, foarte alunecoasă la început. Pas după pas, trebuie să vă aşezaţi piciorul ferm, ca un alpinist pe un mic colţ de munte. Primul pas ar trebui să fie, putem noi vedea imperfecţiunile noastre, nu ale altora? Mai întâi de toate, să nu-i vezi pe alţii este primul principiu al Sahaja Yoga. Primul principiu al Sahaja Yoga este de a nu vedea imperfecţiunile altora. Care este câştigul? Vreau să spun, Eu pur şi simplu nu pot inţelege acest lucru, ştiţi, pentru că eu sunt făcută foarte diferit. Nu pot înţelege: ce sens are a vedea imperfecţiunile altora?
Adică voi nu le puteţi corecta, nu puteţi face nimic în acest sens, văzându-le, voi nu vă faceţi mai buni, văzându-le, nu puteţi îmbunătăţi colectivitatea. Deci, nu există nici un sens în a vedea imperfecţiunile altuia. Deci, în primul rând vedeţi-vă propriile probleme, propriile denivelări, falsele identificări proprii şi imperfecţiunile. Când începeţi să le vedeţi, primul lucru pe care-l faceţi cel mai bine este de a evita totul, adică „a evita” este o mare „calitate” a fiinţelor umane. Dar într-un mod subtil, aceasta este nesinceritate faţă de tine însuţi, faţă de propria ta evoluţie şi faţă de Dumnezeu. Aşa că, recunoaşteţi. Vedeţi-vă corect imperfecţiunile, în sensul că vedeţi, "da, sunt posedat, fără îndoială. Dacă sunt posedat, de ce ar trebui să fie posedat? Trebuie să fac tot ceea ce este sub controlul meu pentru a scăpa de ea. Acum, o persoană posedată este intotdeauna o persoana anormală. Fie nu vorbeste, sau, în cazul în care vorbeşte, vorbeşte prea tare. Ele sunt în dualitate, rămân mereu. 07:03
Fie au un temperament încins, fie este prea dulce. Orice persoană care este extrem de dulce, tot timpul foarte dulce, care nu se supără niciodată,este anormală. Uneori ar trebui să puteţi să vă arătaţi furia. Dacă, de exemplu, cineva vă bate Mama, nu veţi fi supăraţi? În acel moment ar trebui să fiţi furioşi. Trebuie să fiţi, vreau sa spun ca aveţi o personalitate. Şi o personalitate cu discernământ, înţeleaptă; ar trebui să fiţi furioşi dacă cineva îi face ceva Mamei voastre. Ar trebui să fiţi furioşi. Această mânie este dată pentru dreapta corecţie a unei persoane care încearcă să afecteze sursa înţelepciunii. Sursa înţelepciunii. Si, acea mânie este în regulă, justificată. Şi astfel nu trebuie să vă înşelaţi singuri că, dacă Mama a spus că furia este în regulă, atunci este justificată. Aceasta este problema cu fiinţele umane, generalizează totul.
Deci trebuie să ştiţi un singur lucru, sunteţi fiinţe umane, astăzi sunteţi yoghini, dar sunteţi fiinţe umane şi calitatea aceasta este încă în voi, persistă în voi, şi toate aceste lucruri sunt piese de rezistenţă şi încă agăţate de voi, astfel că încă vă comportaţi ca nişte fiinţe umane. Nu ar trebui, ar trebui să vă comportaţi ca un yoghin, şi yoginul este cu discernământ, prin natura lui.
El ştie când să se înfurie, ştie şi când să nu se înfurie. Dar un Sahaja Yoghin trebuie să înveţe, aruncând toate cele ale fiinţei umane care sunt ataşate de el. Deci discernământul şi acel discernă-mânt înţelept trebuie să fie dezvoltat, cum a spus Krishna, că trebuie să te duci şi să lupţi, ia sabia în mână şi luptă cu duşmanii.Acum, cel ce a făcut aşa, voi spuneţi ‚Krishna a spus "luaţi o sabie in mână”, atunci de ce să nu ucidem pe toată lumea?’ Astfel chiar hitlerismul poate fi justificat. El a spus "duşmanii voştri", acest lucru e important, duşma-nii voştri.Acum, cine sunt duşmanii voştri? Cei ce merg împotriva evoluţiei voastre.Aceştia sunt şase la număr.
Unul este pofta, pofta trupeasca. Desigur, perversiunile sunt înafara discuţiei, dar chiar prea multă poftă, cum este prea mult ataşament faţă de soţ, prea mult ataşament faţă de soţie, dar şi cealal-tă parte e prezentă, fuga de sex este un alt nonsens, este un alt semn că eşti posedat.Ei sunt fanatici, fă-ră nici o îndoială. Dacă sunteţi soţ şi soţie, trebuie sa aveţi viata sexuală, dar una sensibilă. Şi relaţia trebuie să fie de aşa natură încât să culmineze în cele din urmă cu acesta, şi nu în felul în care oame-nii se gândesc tot timpul la sex. Trebuie să vă gân-diţi în mod normal la sex, atunci este ceva normal.
Doar când atingeţi un punct al acestuia, atunci ar trebui să-l simţiţi, ar trebui să simţiţi, vreau să spun că acesta este modul normal.Nu ne gândim tot timpul la apă, nu-i aşa? Atunci când ne este sete, doar atunci ne gândim. Dar cei care se gândesc la apă tot timpul, înseamnă că aveţi o mulţime de oameni însetaţi in voi, (râsete) care vă cer "apă,apă, apă, apă, apă". Este o luptă când ajungeţi, atunci când vă este foame de aceasta şi există un sens, un anumit mod de a bea apă. Cât de atenţi suntem cu un lucru obişnuit, precum apa!Ea trebuie să fie din-tr-o sursă curată, indiferent dacă vine de la bucătă-rie sau nu, trebuie să ştim asta în primul rand, trebuie să fie într-un pahar curat, de la o persoană curată, toate acestea, suntem foarte vigilenţi. Imi doresc să fim la fel de vigilenţi cu privire la vietile noastre de oameni căsătoriţi. Căci acesta este ceva în care v-aţi pus inima şi mintea.
Suntem noi destul de curaţi? Suntem suficient de dulci, suntem în regulă? Deci, acesta este unul dintre atacurile foarte mari pe care le-am văzut.
11:42
Căsătoreşti o persoana, şi ea e terminată în acea-stă ţară, în India este diferit. Aici, dacă vei căsători o persoana, vezi dintr-o dată, Dumnezeu ştie ce se întâmplă, ei toţi sfârşesc în aziluri de nebuni. Vreau să spun că este pentru ei un mod de a cădea, una din marile deziluzii este căsătoria, în ţările vestice.
Deci aici sunteţi induşi în eroare, fiţi atenţi să nu aruncaţi tot ce cerneţi, păstraţi-vă mintea asupra voastră, vedeţi pe voi modul în care lucrăm. Deci, prima cernută este Kama, este pofta.
A doua, foarte importantă, este Krodha. Shri Krishna a pus Krodha înaintea Kama, este furia, personalitatea înfierbântată, furioasă. El crede că Krodha vine înaintea Kama, atât de mult a fost El împotrica mâniei. Dacă sunteţi o persoană furioasă, aplică-ţi furia asupra ta, bate-te cu grijă. Cel mai bun lucru este să te baţi peste faţă, astfel încât să te doară un pic,aşa încât vă veţi aminti,pentru început. Apoi bateţi-vă pe pământ, cu pantofii. Toată lumea. Ai mânie? Bine, bate-o, bate-o, bate-o. Deoarece temperamentul încins este o alegere, este duşmanul tău. Care vă dă o foarte mare slăbiciune împotriva colectivităţii. Vedeţi voi, un om încins nu îşi dă seama că este un om furios. Şi aceasta e baza forţe-lor satanice, ele acţionează asupra ta deoarece sunt supărate pe tine, sunt geloase, poate un motiv este că sunt supărate pe Dumnezeu, întreaga bază sunt mânia şi ura. Deci al doilea punct, ar trebui să vedeţi dacă mai avem în noi mânie. Dacă aveţi mânie nu vă puteţi bucura de o raza de soare, de o floare, nu vă puteţi bucura de nimic. În cele din urmă, nu te poţi suporta nici pe tine. Cel mai bun mod de a pedepsi o astfel de persoană este de a o pune într-o închisoare, singur. Apoi el se confruntă cu sine însuşi, apoi scapă de ea. Acesta e cel mai bun mod, cred, nu pot înţelege o altă cale. Să-l separăm, să-l punem în izolare. Şi odată izolat, el va trebui să se confrunte pe sine. Apoi se va uita la el, se va supăra, hi, hi, hi, hi, hi. Şi apoi acea mânie iese afară. Dacă-l veţi ţine împreună cu alţii, veţi vedea că are şansa de a fi şi mai furios, poate să crească şi mai mult în furia lui. Deci, sunt Kama, Krodha.
Madha, Madha este al treilea lucru. Kama, Krodha, Madha. Madha este ceea ce voi numiti mândrie, dar mândria este un cuvânt decent. Vanitate. Ea vine din ignoranţă. Dacă se presupune că arătaţi bine, Eu nu ştiu dacă e aşa, înţelegerea frumuseţii şi a faptului de a arăta bine este, de asemenea, atât de diferită. Eu credeam că cineva este un om foarte urât, şi se pare că el era frumos după standardele occidentale, ziceam, "Oh, Doamne, cum poate fi el frumos?" "Da, este foarte frumos, Mamă!" , şi am fost surprinsă deoarece, după standardele indiene, nimeni nu s-ar fi căsătorit cu un astfel de om, vedeţi?Dar un asemenea om, aici este foarte chipeş. Este mult mai surprinzător cum se schimbă ideile noastre despre frumusete, de asemenea. Dar eu aş spune aici, în mod fundamental, omul ar trebui să înţeleagă faptul că acei oameni normalizează totul după gândirea lor, vedeţi, frumuseţea trebuie să fie, înseamnă acest lucru.Acest lucru ei trebuie să-l măsoare, acel lucru trebuie cântărit, ei ştiu totul despre aceasta, mai bine decât toţi, acesta este bun. Apoi, toate aceste idei despre frumuseţe, care e arătată, nu spontană, nu spontană, spun din nou, nu sunt frumuseţe. Deci, oamenii care sunt mândri de aceste lucruri, cum ar fi, "Oh, am facut o casă fru-moasă." Poate e cea mai urâtă casă la care v-aţi putea gândi, poate fi cea mai urâtă, vă spun Eu, în unele dintre case nu am putut intra, am simţit că vărs, şi pentru unii oameni este o casă care ar trebui vizitată, vedeţi, toţi bootsii sunt peste tot. Dacă ar fi fost o casă frumoasă, nici un boot n-ar intra acolo.
Este
Suchita, este frumuseţea în impuritate. Puritatea este expresia frumuseţii. Dacă nu aveţi puritate, nu poate
exista frumuseţe.
Acum, puritatea unei persoane este foarte importantă, şi odată ce aveţi puritate, va fi conta-gioasă. Pentru că ea este şi un fel de stigmat. Unde este puritate, totul cade. Deci, să fiţi mândri de ceva, orice, vreau să spun că toată aşa numita mân-drie, este vanitate, nimeni nu e pe bună dreptate mândru. Trebuie să fiţi mândri de virtuţile voastre, pentru că vă bucuraţi de ele.Trebuie să fiţi mândri de lucruri ale virtuţii, bucuraţi-vă, bucuraţi-vă de ele, nu fiţi fericiţi, ci bucuroşi. Din nou, este discer-nământ aici. Acum, când începeţi să vă judecaţi aşa, veţi fi uimiţi, cel mai bine este să judecăm după reacţia copiilor, nu a celor cu buţi, ci a unui copil bun, cu suflet realizat. Am văzut unele femei, îmbrăcate aşa încât un copil spune: "Haaa, haha". Vedeţi, ei nu le pot suporta pe acele femei, iar bărbaţii aleargă după ele, vedeţi, un astfel de contrast nu pot înţelege, nu pot suporta. Am cunoscut multe astfel de cazuri.
Copiii se uită la ele, si apoi încep: "Haa, haa, haa", aşa. Şi am avut această experienţă când am fost o dată în Japonia şi era cu noi o doamnă foarte conştientă de ea însăşi, o doamnă americană; exact aşa, şi-a pus ceva foarte mare pe cap, i-a luat cam trei ore pentru a se găti, a fost la un salon de înfru-museţare, apoi ne-am dus să ne întâlnim cu un mare om de acolo. Şi la casa acestui tip se ajungea pe un drum lung pe care trebuia să urcăm, amuzant om. Aşa că am mers acolo. Pe drum, pe partea stângă a drumului, erau nişte case mici şi câţiva copii mici, japonezi, foarte drăguţi, au ieşit să ne vadă, au fugit spre Mine, şi M-am jucat cu ei. Deodată, un copil s-a uitat în sus şi a văzut-o pe această doamnă şi a zis: "Haaa". Şi celălalt tot aşa, "Haaa", şi au fugit. I-am strigat pe copii, apoi am spus, "De ce au plecat?" Au spus ceva în japoneză, aşa că l-am întrebat-o pe traducătoare: "Ce a spus copilul?"
Mi-a spus, "Vă spun mai tarziu, să plece copilul.” "E o vrajitoare"(râsete) Şi această doamnă cheltuise atât de mult, trei ore s-a aranjat, nu ştiu ce copil a tras-o in jos.
Acum, puritatea unei persoane este foarte importantă, şi odată ce aveţi puritate, va fi conta-gioasă. Pentru că ea este şi un fel de stigmat. Unde este puritate, totul cade. Deci, să fiţi mândri de ceva, orice, vreau să spun că toată aşa numita mân-drie, este vanitate, nimeni nu e pe bună dreptate mândru. Trebuie să fiţi mândri de virtuţile voastre, pentru că vă bucuraţi de ele.Trebuie să fiţi mândri de lucruri ale virtuţii, bucuraţi-vă, bucuraţi-vă de ele, nu fiţi fericiţi, ci bucuroşi. Din nou, este discer-nământ aici. Acum, când începeţi să vă judecaţi aşa, veţi fi uimiţi, cel mai bine este să judecăm după reacţia copiilor, nu a celor cu buţi, ci a unui copil bun, cu suflet realizat. Am văzut unele femei, îmbrăcate aşa încât un copil spune: "Haaa, haha". Vedeţi, ei nu le pot suporta pe acele femei, iar bărbaţii aleargă după ele, vedeţi, un astfel de contrast nu pot înţelege, nu pot suporta. Am cunoscut multe astfel de cazuri.
Copiii se uită la ele, si apoi încep: "Haa, haa, haa", aşa. Şi am avut această experienţă când am fost o dată în Japonia şi era cu noi o doamnă foarte conştientă de ea însăşi, o doamnă americană; exact aşa, şi-a pus ceva foarte mare pe cap, i-a luat cam trei ore pentru a se găti, a fost la un salon de înfru-museţare, apoi ne-am dus să ne întâlnim cu un mare om de acolo. Şi la casa acestui tip se ajungea pe un drum lung pe care trebuia să urcăm, amuzant om. Aşa că am mers acolo. Pe drum, pe partea stângă a drumului, erau nişte case mici şi câţiva copii mici, japonezi, foarte drăguţi, au ieşit să ne vadă, au fugit spre Mine, şi M-am jucat cu ei. Deodată, un copil s-a uitat în sus şi a văzut-o pe această doamnă şi a zis: "Haaa". Şi celălalt tot aşa, "Haaa", şi au fugit. I-am strigat pe copii, apoi am spus, "De ce au plecat?" Au spus ceva în japoneză, aşa că l-am întrebat-o pe traducătoare: "Ce a spus copilul?"
Mi-a spus, "Vă spun mai tarziu, să plece copilul.” "E o vrajitoare"(râsete) Şi această doamnă cheltuise atât de mult, trei ore s-a aranjat, nu ştiu ce copil a tras-o in jos.
Aşa-numita frumuseţe a bărbaţilor şi a
femeilor este deşertăciune: casele lor, averile lor, toată această mândrie este
un nonsens.Cel care stăpâneş-te ceva nu are nici o mândrie, pentru că el deţine
într-adevăr, voi stăpâniţi cu adevărat, vreau să spun atunci când ai totul, de
ce ar trebui să fiţi mândru? Si felul în care suntem mândri de nasurile noastre
şi de ochi,uneori simt că nu sunt ale voastre proprii. Ele sunt parte
integrantă a fiinţei voastre. Ce
este acolo pentru a fi mândri de el? Deci,
este MADHA.
Apoi, a treia este MATSARA, este felul în care suntem impresionaţi de lucrurile altora şi suntem geloşi pe lucrurile altuia; vedeţi, chiar si gelozia poate fi mai subtilă, ca atunci când acord mai multă atenţie cuiva, sau cuiva îi este mai mult permis să vină şi să Mă vadă. Presupunând că oamenii sunt geloşi pe acea persoană, dimpotrivă, ar trebui să ştie că Mă ocup de oamenii care sunt mai afectaţi, aşa că dacă este ceva în neregulă cu oamenii, de ce să fii gelos?
Deci, când eşti gelos pe o astfel de persoană, acea persoană care vine la Mine simte Madha, este mândruia că el vine la Mine, dar ceilalţi îl trag în jos în fiecare zi şi sunt geloşi pe el, iar acest lucru este Matsara.
Deci, avem acum, câte v-am spus? - Patru.
Apoi, a treia este MATSARA, este felul în care suntem impresionaţi de lucrurile altora şi suntem geloşi pe lucrurile altuia; vedeţi, chiar si gelozia poate fi mai subtilă, ca atunci când acord mai multă atenţie cuiva, sau cuiva îi este mai mult permis să vină şi să Mă vadă. Presupunând că oamenii sunt geloşi pe acea persoană, dimpotrivă, ar trebui să ştie că Mă ocup de oamenii care sunt mai afectaţi, aşa că dacă este ceva în neregulă cu oamenii, de ce să fii gelos?
Deci, când eşti gelos pe o astfel de persoană, acea persoană care vine la Mine simte Madha, este mândruia că el vine la Mine, dar ceilalţi îl trag în jos în fiecare zi şi sunt geloşi pe el, iar acest lucru este Matsara.
Deci, avem acum, câte v-am spus? - Patru.
Acum, altul este ataşamentul sau atracţia
către oameni. Acesta este cel mai rău dintre toate,
pentru că buţii se combină cu buţi, vedeţi, într-un grup, veţi găsi acest grup
cum lucrează împreună. Toţi buţii
unui loc se adună împreună, puteţi realiza aceasta. În India, unde vin sunt oameni din
diferite locuri, veţi vedea Australia, Anglia, Elveţia, în Anglia, de asemenea,
Cambridge, Brighton, apoi veţi găsi un mic grup din Tamworth. Toţi aceştia, puteţi vedea cum brusc,
se combină împreună. Toţi stau în
grupuri,îi vedeţi delimitaţi,grupul Tamworth este acolo, grupul X este acolo.
Vedeţi, gruparea este unul din modurile prin care oamenii arată Moha, apoi ei vin cu "fiica mea, fiul meu, acest lucru al meu". Vreau să spun că în ţara noastră este cel mai rău, „soţia mea, soţul meu. Soţia mea trebuie să aibă acest lucru”. De ce ar trebui să aibă soţia ta? "Soţia mea trebuie să aibă un pat." De ce este soţia ta atât de specială? Este o soţie ca toate celelalte. „Copilul meu trebuie să aibă acest lucru.” De ce? „Eu trebuie să am acest lucru.” De ce? Acest lucru este Moha, Moha este a spune "Eu trebuie să am acest lucru pentru mine”. Eu, al meu, a mea ", puteţi spune.
Aceste cuvinte nu ar trebui să fie pronunţate. Ar trebui să fie "al nostru".Trebuie să fi observat că Eu spun de atâtea ori "Eu". Cine este Eu absolut? Sunt absolut singură, singură. Dar de atât de multe ori spun "al nostru". Spun "discipolii noştri". Cine sunt ceilalţi? Sunt numai Eu, cine mai este?
Dar de atâtea ori „discipolii noştri sunt acolo, acest lucru al nostru”, al nostru, şi atunci când am scris această carte am spus, nu spune "Eu", spune "al nostru", noi. Deci, nu trebuie să vorbiţi cu „eu”, ci cu "noi", sau de fiecare dată când vorbiţi despre voi înşivă, spuneţi "acest Bala. Acest Bala vrea să meargă", astfel încât să fi separat de la Bala.
La persoana a treia, ca "eu" să fie abandonat, pentru că aţi terminat cu "eu", nu nai eşti de mult acel "eu", s-a încheiat. Deci, „eu” nu mai există, încercaţi doar să vă deschideţi, fiţi unul fără Moha. Colectivi.
Apoi, poate fi din ce în ce mai subtil,"ţara mea”, a fi mândru de India – acum, fiind născută în India, uneori mi-e atât de ruşine că sunt indiancă, vreau să spun că simt că dacă părul meu ar fi fost blond, aş fi fost o persoana mai fericită. (râsete).Uneori mi-e ruşine să fiu englezoaică, gândindu-Mă la modul în care aceştia se comportă faţă de alte ţări. Atât de ruşine de a fi o ţară dezvoltată, pentru că Eu pot intra în orice personalitate, dar mai bine să nu încercaţi să fiţi unul dintre aceştia. Sunt persoane bune şi rele peste tot, aşa că de ce sa fiţi ataşaţi de Anglia? pentru că peste tot lumea este jumătate-jumătate. Deci, nici un folos în a fi ataşat, vedeţi! Cine este indian şi cine este britanic? Toate acestea sunt produsul fiinţelor umane, Dumnezeu nu a făcut aşa, El doar a creat o lume, fiinţele umane nebune, ele au făcut acest nonsens, vedeţi?
Deci, la ce bun să fi ataşat de cineva, sau detaşat? Orice persoană are puncte bune si puncte rele. Deci, cine eşti tu ca să spui "Nu-mi place acest om sau acel om, îmi place asta, nu-mi place aceea, nu-mi place acel om, nu-mi place acest om". Ce este de spus? Dacă era să spun Eu aşa, după cum am spus de mai multe ori, aş fi rămas singură.
Vedeţi, gruparea este unul din modurile prin care oamenii arată Moha, apoi ei vin cu "fiica mea, fiul meu, acest lucru al meu". Vreau să spun că în ţara noastră este cel mai rău, „soţia mea, soţul meu. Soţia mea trebuie să aibă acest lucru”. De ce ar trebui să aibă soţia ta? "Soţia mea trebuie să aibă un pat." De ce este soţia ta atât de specială? Este o soţie ca toate celelalte. „Copilul meu trebuie să aibă acest lucru.” De ce? „Eu trebuie să am acest lucru.” De ce? Acest lucru este Moha, Moha este a spune "Eu trebuie să am acest lucru pentru mine”. Eu, al meu, a mea ", puteţi spune.
Aceste cuvinte nu ar trebui să fie pronunţate. Ar trebui să fie "al nostru".Trebuie să fi observat că Eu spun de atâtea ori "Eu". Cine este Eu absolut? Sunt absolut singură, singură. Dar de atât de multe ori spun "al nostru". Spun "discipolii noştri". Cine sunt ceilalţi? Sunt numai Eu, cine mai este?
Dar de atâtea ori „discipolii noştri sunt acolo, acest lucru al nostru”, al nostru, şi atunci când am scris această carte am spus, nu spune "Eu", spune "al nostru", noi. Deci, nu trebuie să vorbiţi cu „eu”, ci cu "noi", sau de fiecare dată când vorbiţi despre voi înşivă, spuneţi "acest Bala. Acest Bala vrea să meargă", astfel încât să fi separat de la Bala.
La persoana a treia, ca "eu" să fie abandonat, pentru că aţi terminat cu "eu", nu nai eşti de mult acel "eu", s-a încheiat. Deci, „eu” nu mai există, încercaţi doar să vă deschideţi, fiţi unul fără Moha. Colectivi.
Apoi, poate fi din ce în ce mai subtil,"ţara mea”, a fi mândru de India – acum, fiind născută în India, uneori mi-e atât de ruşine că sunt indiancă, vreau să spun că simt că dacă părul meu ar fi fost blond, aş fi fost o persoana mai fericită. (râsete).Uneori mi-e ruşine să fiu englezoaică, gândindu-Mă la modul în care aceştia se comportă faţă de alte ţări. Atât de ruşine de a fi o ţară dezvoltată, pentru că Eu pot intra în orice personalitate, dar mai bine să nu încercaţi să fiţi unul dintre aceştia. Sunt persoane bune şi rele peste tot, aşa că de ce sa fiţi ataşaţi de Anglia? pentru că peste tot lumea este jumătate-jumătate. Deci, nici un folos în a fi ataşat, vedeţi! Cine este indian şi cine este britanic? Toate acestea sunt produsul fiinţelor umane, Dumnezeu nu a făcut aşa, El doar a creat o lume, fiinţele umane nebune, ele au făcut acest nonsens, vedeţi?
Deci, la ce bun să fi ataşat de cineva, sau detaşat? Orice persoană are puncte bune si puncte rele. Deci, cine eşti tu ca să spui "Nu-mi place acest om sau acel om, îmi place asta, nu-mi place aceea, nu-mi place acel om, nu-mi place acest om". Ce este de spus? Dacă era să spun Eu aşa, după cum am spus de mai multe ori, aş fi rămas singură.
Nu aş fi avut nici măcar un singur
companion, la cine să vină acesta? Şi
de cine sa fi ataşat - această Moha. Şi
alta este dorinţa de a stăpâni ceva de a poseda, Moha. Văd ceva, să zicem ceva foarte frumos
- ce este acest aparat, este TV? „Stereo” spun yoghinii, stereo, foarte bun
stereo are Bala, trebuie să-l am şi Eu.
Bala spune:"Este al Tău, Mamă". (râsete prelungi).
Mama, râzând: "Eu nici măcar nu ştiu cum să-l deschid, vedeţi, aşa este ca faptul de a încerca să ai ceva, am venit la Tamworth, căutând ceva de cumpărat din Tamworth. Deci, care este scopul?
Bala spune:"Este al Tău, Mamă". (râsete prelungi).
Mama, râzând: "Eu nici măcar nu ştiu cum să-l deschid, vedeţi, aşa este ca faptul de a încerca să ai ceva, am venit la Tamworth, căutând ceva de cumpărat din Tamworth. Deci, care este scopul?
Am
cumpărat două lucruri, vă amintiţi? Ne-am
dus la acel magazin pentru că, da, pentru că acel loc, acele lucruri au fost
privite de mulţi oameni – le-au văzut, este un lucru frumos, are vibratii bune. Deci, prin aceste lucruri Imi pot pune
atenţia pe oamenii care [le-au văzut?].
Deci, mă duc mereu şi cumpăr ceva de la un
magazin de acolo, care se află afară, unde oamenii le-au văzut, au fost, au venit
şi au plecat, şi atenţia lor a fost acolo.
Deci, prin acesta Eu pot lucra cu atenţia Mea asupra acestor persoane, sau Imi pun atenţia pe el, aşa este materia, şi acesta este modul în care este utilă materia, fără materie Dumnezeu nu se poate manifesta. El a trebuit să se materializeze El Insuşi, într-o formă, pentru a vorbi cu voi. Si trebuie sa fie o formă prin care El să acţioneze, şi astfel a trebuit să obţin ceva de genul asta, dar când mi se pare că acest lucru este bine, îl folosesc, apoi nu Mă ataşez, îl dau, îţi place, bine, ia-l, poţi să-l iei. Când îl am cu mine, îl folosesc pentru un scop, atunci când vreau să-l folosesc pentru cineva, sunt generoasă şi spun, "Ia-l". Îl folosesc pentru generozitatea Mea.
Deci, dacă vreţi să posedaţi ceva, aveţi o atracţie pentru ceva ce doriţi să aveţi, acesta nu ar trebui să fie pentru auto mulţumirea voastră, ci pentru a-l fo-losi pentru generozitatea voastră.Cumparaţi-l pen-tru cineva! Cel mai bun este principiul "niciodată nu cumpăra nimic pentru tine", acesta ar trebui să fie principiul, pentru început. Eu nu fac, acum să presupunem că spuneţi „sigur, acest lucru este foar-te frumos, trebuie să-l cumpăr pentru X, Y, Z, un alt Sahaja Yoghin.Câţi ar veni în faţă să-l cumpere? Dacă e pentru tine, bine.Acum, să vedem, din bu-getul nostru, cât de mult cheltuim pentru cumpăra-rea de lucruri pentru alţii? Inafară de Mama, pentru Mama aţi face-o, dar înafară de Mama, bine? Deci, acesta e modul în care trebuie să scăpăm de Moha noastră. Şi neutralizând acolo lucrurile. Bucuraţi-vă de ceea ce daţi, şi nu de ceea ce posedaţi, e cel mai bun mod de a vă bucura de generozitatea voastră, şi apoi veţi fi uimiţi cât de mult veţi creşte.
Acum, toate acestea sunt pentru propria voastră evoluţie, este lucrul cel mai egoist, poţi să spui.
"Swartha" dacă e tradus direct înseamnă egoism. Dar sensul cuvântului "swaat" înseamnă "menirea sinelui tău”, nu-i aşa că limba sanscrită este foarte inteligentă? (râsete) Egoismul(selfishness) – şi self înseamnă sine - chiar şi aici este sine, nu ştiu de ce un peşte (fish) (râsete). In engleză nu ştiu, dar la in-dieni peştele este "Shubha",auspicios. Deci sensul lui egoist este că ar trebui să fie auspiciod pentru sinele vostru,„selfish”.Avem „Sinele”,este bine, dar dacă peştele miroase sau e putrezit, atunci devine "egoist", unul murdar, nu-i asa? Aşa este.
Dar acesta trebuie să fie înţelesul, este auspicio-zitatea pentru sinele vostru. Aceasta este adevăratul egoism, dacă vă place cuvântul. Deci, acesta este pentru binele vostru, că trebuie să fiţi atenţi la fap-tul că suntem mereu atacaţi prin slăbiciunile noa-stre, şi nu prin punctele noastre forte. Nu ar trebui să ne identificăm cu slăbiciunile noastre, să nu le justificăm niciodată. Niciodată nu le găsiţi justifi-cări. Altfel vom merge din ce în ce mai adânc. Altfel ziceţi "ok, aşa sunt eu, renunţ."
Bine,acesta e lucrul pe care voi, Sahaja Yoghinii îl faceţi tot timpul, nu gândiţi în celălalt mod şi sunteţi aruncaţi afară,în afara Sahaja Yoga, aşa veţi fi aruncaţi, ca o tangentă veţi ieşi şi nu vă veţi mai întoarce. Şi apoi, unde veţi merge Eu nu ştiu, aşa cum este, cine sunteţi voi fără Sahaja Yoga? Gândiţi-vă. Care este identitatea voastră? Nu sun-teţi nimic. Deci, trebuie să ne amintim că nu trebu-ie să vă lăudaţi slăbiciunile, nici să le sprijiniţi, ci să le analizaţi. Acum,o persoană care are o anumită slăbiciune, de exemplu să spunem una foarte uşoa-ră, cum este fotografia Mamei, vedeţi, un lucru mic ca fotografia lui Shri Mataji. De ce să nu o ţin pen-tru mine? Chiar şi un asemenea lucru subtil este o slăbiciune. De fotografia lui Mataji trebuie să se bucure toată lumea. Nu este nimic privat în Sahaja Yoga.
Să vă bucuraţi. Chiar şi de soţia ta trebuie să se bucure toata lumea ca de o mamă, chiar şi de soţul tău trebuie să se bucure ca de un tată, toată lumea. Relaţia se poate schimba,dar noi ar trebui să permi-tem ca de căminele noastre, de case, de tot, să se bucure toată lumea.
Acum, dacă ambii sunt Sahaja yoghini, ar trebui să nu existe nici o problemă, dacă doar unul este Sahaja Yoghin, atunci pot să înţeleg. Dacă cineva este Sahaja yoghin şi celălalt nu este, atunci este o mare problemă, bine, pentru că averea aparţine unei persoane şi cealaltă persoană nu este Sahaja yoghin, atunci este foarte dificil. Dar atunci când ambii sunt Sahaja yoghini, nu ar trebui să fie nici o problemă, totul e pentru a se bucura toată lumea, să nu fie nici o obiecţie cu privire la acest punct.
Odată ce aţi realizat acest punct, că veţi fi atacat în slăbiciunile voastre, veţi fi voi înşivă foarte pre-cauţi cu acest lucru. Cu privire la slăbiciunile voa-stre, fiţi atenţi la slăbiciunile voastre, pentru că aceste forţe satanice lucrează pentru a vă doborî. Toate posesiunile vin la voi prin slăbiciunile voastre.
36:17 Incă un lucru, o altă faţetă pe care trebuie să v-o spun. Acum, buţii care intră in noi, vin din afară. Acesta este un alt lucru, dinafară.
Deci, prin acesta Eu pot lucra cu atenţia Mea asupra acestor persoane, sau Imi pun atenţia pe el, aşa este materia, şi acesta este modul în care este utilă materia, fără materie Dumnezeu nu se poate manifesta. El a trebuit să se materializeze El Insuşi, într-o formă, pentru a vorbi cu voi. Si trebuie sa fie o formă prin care El să acţioneze, şi astfel a trebuit să obţin ceva de genul asta, dar când mi se pare că acest lucru este bine, îl folosesc, apoi nu Mă ataşez, îl dau, îţi place, bine, ia-l, poţi să-l iei. Când îl am cu mine, îl folosesc pentru un scop, atunci când vreau să-l folosesc pentru cineva, sunt generoasă şi spun, "Ia-l". Îl folosesc pentru generozitatea Mea.
Deci, dacă vreţi să posedaţi ceva, aveţi o atracţie pentru ceva ce doriţi să aveţi, acesta nu ar trebui să fie pentru auto mulţumirea voastră, ci pentru a-l fo-losi pentru generozitatea voastră.Cumparaţi-l pen-tru cineva! Cel mai bun este principiul "niciodată nu cumpăra nimic pentru tine", acesta ar trebui să fie principiul, pentru început. Eu nu fac, acum să presupunem că spuneţi „sigur, acest lucru este foar-te frumos, trebuie să-l cumpăr pentru X, Y, Z, un alt Sahaja Yoghin.Câţi ar veni în faţă să-l cumpere? Dacă e pentru tine, bine.Acum, să vedem, din bu-getul nostru, cât de mult cheltuim pentru cumpăra-rea de lucruri pentru alţii? Inafară de Mama, pentru Mama aţi face-o, dar înafară de Mama, bine? Deci, acesta e modul în care trebuie să scăpăm de Moha noastră. Şi neutralizând acolo lucrurile. Bucuraţi-vă de ceea ce daţi, şi nu de ceea ce posedaţi, e cel mai bun mod de a vă bucura de generozitatea voastră, şi apoi veţi fi uimiţi cât de mult veţi creşte.
Acum, toate acestea sunt pentru propria voastră evoluţie, este lucrul cel mai egoist, poţi să spui.
"Swartha" dacă e tradus direct înseamnă egoism. Dar sensul cuvântului "swaat" înseamnă "menirea sinelui tău”, nu-i aşa că limba sanscrită este foarte inteligentă? (râsete) Egoismul(selfishness) – şi self înseamnă sine - chiar şi aici este sine, nu ştiu de ce un peşte (fish) (râsete). In engleză nu ştiu, dar la in-dieni peştele este "Shubha",auspicios. Deci sensul lui egoist este că ar trebui să fie auspiciod pentru sinele vostru,„selfish”.Avem „Sinele”,este bine, dar dacă peştele miroase sau e putrezit, atunci devine "egoist", unul murdar, nu-i asa? Aşa este.
Dar acesta trebuie să fie înţelesul, este auspicio-zitatea pentru sinele vostru. Aceasta este adevăratul egoism, dacă vă place cuvântul. Deci, acesta este pentru binele vostru, că trebuie să fiţi atenţi la fap-tul că suntem mereu atacaţi prin slăbiciunile noa-stre, şi nu prin punctele noastre forte. Nu ar trebui să ne identificăm cu slăbiciunile noastre, să nu le justificăm niciodată. Niciodată nu le găsiţi justifi-cări. Altfel vom merge din ce în ce mai adânc. Altfel ziceţi "ok, aşa sunt eu, renunţ."
Bine,acesta e lucrul pe care voi, Sahaja Yoghinii îl faceţi tot timpul, nu gândiţi în celălalt mod şi sunteţi aruncaţi afară,în afara Sahaja Yoga, aşa veţi fi aruncaţi, ca o tangentă veţi ieşi şi nu vă veţi mai întoarce. Şi apoi, unde veţi merge Eu nu ştiu, aşa cum este, cine sunteţi voi fără Sahaja Yoga? Gândiţi-vă. Care este identitatea voastră? Nu sun-teţi nimic. Deci, trebuie să ne amintim că nu trebu-ie să vă lăudaţi slăbiciunile, nici să le sprijiniţi, ci să le analizaţi. Acum,o persoană care are o anumită slăbiciune, de exemplu să spunem una foarte uşoa-ră, cum este fotografia Mamei, vedeţi, un lucru mic ca fotografia lui Shri Mataji. De ce să nu o ţin pen-tru mine? Chiar şi un asemenea lucru subtil este o slăbiciune. De fotografia lui Mataji trebuie să se bucure toată lumea. Nu este nimic privat în Sahaja Yoga.
Să vă bucuraţi. Chiar şi de soţia ta trebuie să se bucure toata lumea ca de o mamă, chiar şi de soţul tău trebuie să se bucure ca de un tată, toată lumea. Relaţia se poate schimba,dar noi ar trebui să permi-tem ca de căminele noastre, de case, de tot, să se bucure toată lumea.
Acum, dacă ambii sunt Sahaja yoghini, ar trebui să nu existe nici o problemă, dacă doar unul este Sahaja Yoghin, atunci pot să înţeleg. Dacă cineva este Sahaja yoghin şi celălalt nu este, atunci este o mare problemă, bine, pentru că averea aparţine unei persoane şi cealaltă persoană nu este Sahaja yoghin, atunci este foarte dificil. Dar atunci când ambii sunt Sahaja yoghini, nu ar trebui să fie nici o problemă, totul e pentru a se bucura toată lumea, să nu fie nici o obiecţie cu privire la acest punct.
Odată ce aţi realizat acest punct, că veţi fi atacat în slăbiciunile voastre, veţi fi voi înşivă foarte pre-cauţi cu acest lucru. Cu privire la slăbiciunile voa-stre, fiţi atenţi la slăbiciunile voastre, pentru că aceste forţe satanice lucrează pentru a vă doborî. Toate posesiunile vin la voi prin slăbiciunile voastre.
36:17 Incă un lucru, o altă faţetă pe care trebuie să v-o spun. Acum, buţii care intră in noi, vin din afară. Acesta este un alt lucru, dinafară.
Cum
să ne salvam de butii care vin dinafară? Daca
vin prin falsi guru, atunci v-am spus cum să scapati de ei. Trebuie să spuneti, "Mama, Tu
esti Gurul meu, Tu eşti Gurul meu şi singurul meu Guru. Eu nu am nimic de-a face cu asta,
ştiti toti aceasta. Apoi încercaţi să rezolvati. Anumiti guru au numele lor, şi sunt
rakshasas, ar trebui să ştiţi cum să scapati de ei. Cu sfoara ii dati afară,
acesta e modul în care puteţi rezolva. De
asemenea, ei pot apela la slabiciunile voastre, să spunem cineva doreste să fie
un mare lider în Sahaja Yoga, ei vor veni. Cineva
vrea să fie incapatanat, ei vor veni, cineva vrea să faca parada-ei vor veni. Acum, ei pot deveni foarte subtili.
Vedeti, daca unul vorbeste rău despre Sahaja Yoga, are cea mai mică îndoială,
atunci niciodată să nu-i ascultaţi, niciodata nu stati de vorbă cu ei, acea
persoană este posedată. Ce motiv
este să ne îndoim de Sahaja Yoga? Ce
lucru e acolo de care să ne îndoim? Este
mai mult lumina, nici o îndoială cu privire la Sahaja Yoga. Cu oricine care se îndoieşte, sa nu
aveţi nimic de-a face, şi nu vreau să vorbesc cu el, va fi posedat. Oricine nu e abandonat Sahaja Yogai sau
Mie, nu trebuie să privim la acea persoană. Sa
nu aveti nimic de a face cu acea persoană, plecati de langa el, nu faceti
nimic, noi nu vrem aceasta mizerie. Această
persoană bolnavă în interior, va va imbolnavi in inetrior si pe voi ...
Dar, dacă veti permite persoanei respective, vedeţi, să vină şi sa vorbeasca cu voi, sa va vorbeasca dulce, apoi sa vorbeasca împotriva Sahaja Yoga, voi vedeţi lumina, el nu vede lumina, atunci taceti. Nu vrem să auzim nici un singur cuvânt. E ca si soarele, voi l-aţi văzut, el trebuie să lucreze prin noi.
Cei care se îndoiesc, sa nu aveti nimic de-a face cu ei, şi veti fi uimiti de modul în care ei vor dispărea. Şi daca spune: "Acum, nu am nimic de-a face cu SY, atunci spuneti-i "pleaca imediat, cel mai bine este sa iesi, lasă-ne, scuteşte-ne, iesi afara. Oricare încearcă să castige simpatia oamenilor,"Oh, am nevoie de simpatie, bla, bla, bla”. Unii oameni sunt de genul asta, "Oh, am vrut să mă sinucid, spuneti-le să se sinucidă, nu intrati in jocul simpatiei cu acesti oameni ... Oh, sunt deprimat, mi se cuvine asta si asta." Bine, du-te la Mama, foloseste fotografia, asta şi asta, dar nu vă apucaţi de vindecări, dacă vindecati o persoană vă veti imbolnăvi si voi si va fi o problemă pentru mintea voastră. S-a întâmplat cu mulţi oameni. Recent a existat cazul unei persoane care a încercat să se sinucidă, I-am spus, "Mai încearcă să te sinucizi". A fost atat de socat! Pentru că, vedeţi, este un lucru foarte subtil cand vrem să fim plini de compasiune. Sunteti voi mai plini de compasiune decat este Dumnezeu? Lăsati să se intample prin intermediul lui Dumnezeu. Chiar nu încercati să ajutati o persoana sa se vindece. Nici unul dintre voi nu ar trebui să încercaţi. Va voi spune când trebuie să faceti asta, acum nu. Dar acum voi, oameni, nu încercaţi să vindecati oameni. Dacă cineva vrea să vindece, bine, puteti vibra lămâi şi să le dati. Atat puteţi să faceti, că aveţi putere, puteţi să vibrati apa si să le dati, pentru că faceţi acest lucru, fără îndoială. Dar nu atingeţi personal acea persoană, vă rog, nu o faceti, veti fi afectati, foarte afectati. Unii dintre ei suferă de boli îngrozitoare, şi dacă acea boală creste în voi, nu veţi şti cum să o controlati. Vă rog, nu încercaţi să verificati, sau să faceti ceva. Dati-le o fotografie dacă doriţi, ei pot folosi fotografia după baie, spuneti-le apoi să păstreze fotografia, nu o luati înapoi. Aveti grija la acest aspect, ca acestia să nu vă atace. Aceasta este o cale prin care atacă ei. Apoi, o persoană cu temperament incins, mai bine retrageti-vă, pentru că dacă încercaţi să raspundeţi acelei persoane veţi lua buţii asupra voastra. Dacă cineva este furios, spuneţi doar sunt de acord si terminaţi. Nu vorbiţi, doar nu vorbiti, sa nu aveti nimic de a face. Pentru că veţi lua butii asupra voastra, voi nu sunt imuni la o astfel de persoană, doar plecati. Încercaţi să vă amintiţi ceea ce vă spun, să nu vorbiti sau să vă certati cu nimeni, in nici un fel. Dacă e cineva certăret cu voi, lăsati-l să fie certăret, nu continuati cearta, puteţi să-Mi spuneti despre asta, voi trata acea persoană în regulă.
Nu ar trebui să luati problema în mâinile voastre. Dumnezeu actionează El insusi, nu trebuie să luaţi legile Lui în mâinile voastre şi să începeţi voi să lucrati. Mai întâi de toate trebuie să ştiti că fie sunteti atacati din stanga, fie din dreapta. Cei pe dreapta sunt cei care vin şi vă atacă prin opresiuni. Cu astfel de oameni nu vorbiti şi ei vor fi in regula. Dacă sunt lasati singuri, ei vor şti ce sunt. Ei vorbesc tare, poruncitor, lăsati-i, doar lăsaţi-i, nu aveti relaţii cu ei.
Încăpăţânarea, unele persoane sunt persoane foarte incăpătanate, renunţati doar, renunţati, nu trebuie să-i vindecati, nu trebuie sa ii salvati, nu realizati nimic. Dacă acestia sunt încăpăţânati, să nu aveti nimic de a face cu ei, mergeti mai departe. Odată ce vă blocati cu un barbat sau o femeie incapatanata, trebuie să realizati că trebuie să mergeti mai departe. Acum gânditi-vă la asta, veti primi inspiraţie şi veţi şti cum să gestionati aceste forţe negative departe de voi. Evitati toate atasamentele externe, pe care le aveti, ca, de ex. cineva priveste foarte mult la TV, acela să nu se mai uite, cel mai bine. Cineva obisnuieste să meargă des la cinema, mai bine nu o faceti, dacă cineva obisnuia asta, mai bine nu. Treptat veti vedea că veti avea mai mult discernamant. De exemplu, Mie nu-mi plac în mod normal sopranele foarte mult, modul în care cantă, "ho, ho, ho, ho". In general sopranele nu sunt bune, dar unele precum Elizabeth Swa .., oh, e un geniu, ea este un geniu, ce frumusete ... Deci, şi
43:00
De asemenea, nu toti Sahaja Yoghinii sunt buni, iar voi nu trebuie să vă deranjati pentru fiecare Sahaja Yoghin, ţineti aproape de oameni care sunt buni şi nu trebuie să vă deranjeze fiecare Sahaja Yoghin, inconjuraţi-vă cu oameni care sunt buni, Sahaja yoghini care sunt devotati, care sunt umili, care sunt colectivi. Incepeti formarea unui grup al Mamei, acesta este grupul meu, care este absolut abandonat Mie. Si nu vă deranjati cu alte lucruri.
Un astfel de grup ar trebui să fie format, treptat acest grup se va strange şi in acest grup devotat veti veni impreuna si veti fi uimiti, se va crea un grup frumos, acesta este modul în care ar trebui să funcţionati afară. Încercaţi să menţineţi oamenii care vorbesc bine despre SY, care vorbesc despre SY, care se gândesc la SY, care lucrează în SY şi un grup poate fi format. Şi uitaţi de toate celelalte, uitaţi doar. Nu vorbiti cu ei, sa nu aveti nici relaţii cu ei. Sunteţi aici pentru SY şi nu sacrificaţi asta pentru nimic, orice ar fi.
Dar, dacă veti permite persoanei respective, vedeţi, să vină şi sa vorbeasca cu voi, sa va vorbeasca dulce, apoi sa vorbeasca împotriva Sahaja Yoga, voi vedeţi lumina, el nu vede lumina, atunci taceti. Nu vrem să auzim nici un singur cuvânt. E ca si soarele, voi l-aţi văzut, el trebuie să lucreze prin noi.
Cei care se îndoiesc, sa nu aveti nimic de-a face cu ei, şi veti fi uimiti de modul în care ei vor dispărea. Şi daca spune: "Acum, nu am nimic de-a face cu SY, atunci spuneti-i "pleaca imediat, cel mai bine este sa iesi, lasă-ne, scuteşte-ne, iesi afara. Oricare încearcă să castige simpatia oamenilor,"Oh, am nevoie de simpatie, bla, bla, bla”. Unii oameni sunt de genul asta, "Oh, am vrut să mă sinucid, spuneti-le să se sinucidă, nu intrati in jocul simpatiei cu acesti oameni ... Oh, sunt deprimat, mi se cuvine asta si asta." Bine, du-te la Mama, foloseste fotografia, asta şi asta, dar nu vă apucaţi de vindecări, dacă vindecati o persoană vă veti imbolnăvi si voi si va fi o problemă pentru mintea voastră. S-a întâmplat cu mulţi oameni. Recent a existat cazul unei persoane care a încercat să se sinucidă, I-am spus, "Mai încearcă să te sinucizi". A fost atat de socat! Pentru că, vedeţi, este un lucru foarte subtil cand vrem să fim plini de compasiune. Sunteti voi mai plini de compasiune decat este Dumnezeu? Lăsati să se intample prin intermediul lui Dumnezeu. Chiar nu încercati să ajutati o persoana sa se vindece. Nici unul dintre voi nu ar trebui să încercaţi. Va voi spune când trebuie să faceti asta, acum nu. Dar acum voi, oameni, nu încercaţi să vindecati oameni. Dacă cineva vrea să vindece, bine, puteti vibra lămâi şi să le dati. Atat puteţi să faceti, că aveţi putere, puteţi să vibrati apa si să le dati, pentru că faceţi acest lucru, fără îndoială. Dar nu atingeţi personal acea persoană, vă rog, nu o faceti, veti fi afectati, foarte afectati. Unii dintre ei suferă de boli îngrozitoare, şi dacă acea boală creste în voi, nu veţi şti cum să o controlati. Vă rog, nu încercaţi să verificati, sau să faceti ceva. Dati-le o fotografie dacă doriţi, ei pot folosi fotografia după baie, spuneti-le apoi să păstreze fotografia, nu o luati înapoi. Aveti grija la acest aspect, ca acestia să nu vă atace. Aceasta este o cale prin care atacă ei. Apoi, o persoană cu temperament incins, mai bine retrageti-vă, pentru că dacă încercaţi să raspundeţi acelei persoane veţi lua buţii asupra voastra. Dacă cineva este furios, spuneţi doar sunt de acord si terminaţi. Nu vorbiţi, doar nu vorbiti, sa nu aveti nimic de a face. Pentru că veţi lua butii asupra voastra, voi nu sunt imuni la o astfel de persoană, doar plecati. Încercaţi să vă amintiţi ceea ce vă spun, să nu vorbiti sau să vă certati cu nimeni, in nici un fel. Dacă e cineva certăret cu voi, lăsati-l să fie certăret, nu continuati cearta, puteţi să-Mi spuneti despre asta, voi trata acea persoană în regulă.
Nu ar trebui să luati problema în mâinile voastre. Dumnezeu actionează El insusi, nu trebuie să luaţi legile Lui în mâinile voastre şi să începeţi voi să lucrati. Mai întâi de toate trebuie să ştiti că fie sunteti atacati din stanga, fie din dreapta. Cei pe dreapta sunt cei care vin şi vă atacă prin opresiuni. Cu astfel de oameni nu vorbiti şi ei vor fi in regula. Dacă sunt lasati singuri, ei vor şti ce sunt. Ei vorbesc tare, poruncitor, lăsati-i, doar lăsaţi-i, nu aveti relaţii cu ei.
Încăpăţânarea, unele persoane sunt persoane foarte incăpătanate, renunţati doar, renunţati, nu trebuie să-i vindecati, nu trebuie sa ii salvati, nu realizati nimic. Dacă acestia sunt încăpăţânati, să nu aveti nimic de a face cu ei, mergeti mai departe. Odată ce vă blocati cu un barbat sau o femeie incapatanata, trebuie să realizati că trebuie să mergeti mai departe. Acum gânditi-vă la asta, veti primi inspiraţie şi veţi şti cum să gestionati aceste forţe negative departe de voi. Evitati toate atasamentele externe, pe care le aveti, ca, de ex. cineva priveste foarte mult la TV, acela să nu se mai uite, cel mai bine. Cineva obisnuieste să meargă des la cinema, mai bine nu o faceti, dacă cineva obisnuia asta, mai bine nu. Treptat veti vedea că veti avea mai mult discernamant. De exemplu, Mie nu-mi plac în mod normal sopranele foarte mult, modul în care cantă, "ho, ho, ho, ho". In general sopranele nu sunt bune, dar unele precum Elizabeth Swa .., oh, e un geniu, ea este un geniu, ce frumusete ... Deci, şi
43:00
De asemenea, nu toti Sahaja Yoghinii sunt buni, iar voi nu trebuie să vă deranjati pentru fiecare Sahaja Yoghin, ţineti aproape de oameni care sunt buni şi nu trebuie să vă deranjeze fiecare Sahaja Yoghin, inconjuraţi-vă cu oameni care sunt buni, Sahaja yoghini care sunt devotati, care sunt umili, care sunt colectivi. Incepeti formarea unui grup al Mamei, acesta este grupul meu, care este absolut abandonat Mie. Si nu vă deranjati cu alte lucruri.
Un astfel de grup ar trebui să fie format, treptat acest grup se va strange şi in acest grup devotat veti veni impreuna si veti fi uimiti, se va crea un grup frumos, acesta este modul în care ar trebui să funcţionati afară. Încercaţi să menţineţi oamenii care vorbesc bine despre SY, care vorbesc despre SY, care se gândesc la SY, care lucrează în SY şi un grup poate fi format. Şi uitaţi de toate celelalte, uitaţi doar. Nu vorbiti cu ei, sa nu aveti nici relaţii cu ei. Sunteţi aici pentru SY şi nu sacrificaţi asta pentru nimic, orice ar fi.
Deoarece o astfel de persoană va avea ceva, de
exemplu, un asemenea om va avea o masina. Şi
vă este comod să călătoriti cu maşina, astfel încât să rămâneţi legati prin
asta. Poate avea o casă şi el vă va
da casa pentru a sta in ea. Bine, vă legati de acea persoană. Un fel de confort material poate avea
o astfel de persoană şi voi rămâneţi legati de acea persoană pentru că aveţi un
confort material. Deci, fiti
atenti, dacă ea vorbeşte urat de Sahaja Yoga nu contează, dar el va vorbi
frumos, va fi generos, poate vă împrumută bani, alte lucruri. Acum, un lucru vreau să spun ...
Deci, fiti atenti cu privire la asta. Puteţi obţine unele avantaje materiale. Nu conteaza, puteti merge pe jos, luaţi un autobuz, nu conteaza. Caci din cauza acestor avantaje materiale pe care le-ati putea avea, ati putea cădea, aşa că fiti atenti la acest aspect, toti butii sunt de natura materiala şi vă atacă prin atasamentele voastre materiale.
Şi vedeti la voi însivă, scăpati de aceste atasamente materiale. Toţi să doriţi să vă vedeti atasamentele voastre materiale şi acele lucruri care vă dau aşa-numitul confort. Ar trebui să vedeţi doar confortul Sinelui vostru, şi doar venerarea Mamei voastre vă va da confortul Sinelui vostru, credeţi-Mă pe Mine, este ceea ce a spus Ady Shankaracha-rya cu mult înainte. Şi doresc să înţelegeti aceasta, că nu este nimic altceva care să aducă Sinelui vostru confortul.
Uitati de toate aceste lucruri. Chiar dacă trebuie să mergeti pe jos, mergeti privind imprejur, si gata, nu veti simti nimic. Asa se va rezolva.
Astăzi este ziua in care Eu declar anumite lucruri, cum a spus Krishna, ca „Abandonează-ti Sinele.” "Sarma ...
Renuntati la toate atasamentele şi religiile voastre, religia înseamnă temperamentul care e swahabhava, cea care se dezvoltă şi se abandonează, abandonează, abandonează.
Aceasta este ceea ce trebuie să înţelegeţi, altfel nu va merge, la intamplare sau cu jumătate de drum nu va funcţiona. Acest lucru, dacă-l invătati, ati rezolvat problema.
Deci, fiti atenti cu privire la asta. Puteţi obţine unele avantaje materiale. Nu conteaza, puteti merge pe jos, luaţi un autobuz, nu conteaza. Caci din cauza acestor avantaje materiale pe care le-ati putea avea, ati putea cădea, aşa că fiti atenti la acest aspect, toti butii sunt de natura materiala şi vă atacă prin atasamentele voastre materiale.
Şi vedeti la voi însivă, scăpati de aceste atasamente materiale. Toţi să doriţi să vă vedeti atasamentele voastre materiale şi acele lucruri care vă dau aşa-numitul confort. Ar trebui să vedeţi doar confortul Sinelui vostru, şi doar venerarea Mamei voastre vă va da confortul Sinelui vostru, credeţi-Mă pe Mine, este ceea ce a spus Ady Shankaracha-rya cu mult înainte. Şi doresc să înţelegeti aceasta, că nu este nimic altceva care să aducă Sinelui vostru confortul.
Uitati de toate aceste lucruri. Chiar dacă trebuie să mergeti pe jos, mergeti privind imprejur, si gata, nu veti simti nimic. Asa se va rezolva.
Astăzi este ziua in care Eu declar anumite lucruri, cum a spus Krishna, ca „Abandonează-ti Sinele.” "Sarma ...
Renuntati la toate atasamentele şi religiile voastre, religia înseamnă temperamentul care e swahabhava, cea care se dezvoltă şi se abandonează, abandonează, abandonează.
Aceasta este ceea ce trebuie să înţelegeţi, altfel nu va merge, la intamplare sau cu jumătate de drum nu va funcţiona. Acest lucru, dacă-l invătati, ati rezolvat problema.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu